Sunray Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 Als je dood gaat heb je dan bij je stats van godfather....... minder punten? Ik hoop dat je weet wat ik bedoel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 Als je dood gaat heb je dan bij je stats van godfather....... minder punten?Ik hoop dat je weet wat ik bedoel. Bij mijn geweten niet hoor, zelf heb ik Godfather en debeurt niet hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 Als je dood gaat heb je dan bij je stats van godfather....... minder punten?Ik hoop dat je weet wat ik bedoel. Voor zover ik weet daalt je Criminal Rating ook als je busted of wasted raakt, dus het aantal punten zal inderdaad verminderen als je wordt opgepakt of dood gaat. Tevens daat je Criminal Rating als je cheats gebruikt. De rating zal onder andere stijgen bij het behalen van missies, het kapot maken van voertuigen, het neerschieten van anderen en ga zo maar door. In principe zul je dus niet echt last hebben van die puntjes die er af gaan zodra je wasted bent, want zoals je ziet zijn er genoeg mogelijkheden om het puntenaantal weer op te schroeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 Het is maar een Rating Hoor, Je spel zal er toch niet van Crashen? Maar zoals Matthijs Zei Daalt het wanneer Je cheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Als je veel cheat kan je zelfs een negatieve rating krijge editeen spelfoutje verbeterd Bewerkt: 8 augustus 2007 door GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.