Miek Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Kan je schieten met een SMG Uit je Heli Reageren
Pietje II Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Kan je schieten met een SMG Uit je Heli Daar is één heel simpel, bestaande uit één woord, antwoord op te geven: nee! Drive-by's maken is alleen te doen bij voertuigen (auto's, motors, maar m.u.v. de Rhino (tank)) en bij vaartuigen. Reageren
Miek Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Maar in VC kon het wel? Reageren
BinkieNet Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Maar in VC kon het wel? Nee, daar kon het 1x in een missie...(waarin je zelf ook niet vloog) Verder is het daar ook niet mogelijk (in geen één GTA tot nu toe geloof ik) Reageren
Miek Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Dank u Allemaal Voor de Antwoorden,wel raar wanneeer je in een heli zit je SMG ziet op de schema Maar als het topic nutteloss is kan het nu gesloten worden Reageren
Miek Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Superdeluxeluxeluxe bumpie. Bovenste post negeren van mij, toen had ik nog spraak en leesgebrek een jaar geleden Ok, ik heb te weten gekomen als je in een Maverick zit in "cinematic camera" aanzet, kan je zelfs uit een Hunter schieten! Met O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.