Jump to content

Daten ?eerst maar een vriendin zien te krijgen

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe moet ik een vriendin krijgen ik weet het meeste wel dat je naar de plek moet gaan waar je haar ontmoet maar als je voor haar staat gaat ze me slaan dat hoort ook zo maar ze zegt niks alleen die ene op Het dak van de wapenwinkel alleen ze zei toen dat ik niet mooie kleren aan had dus ik trek kleren met sexappeal en ik denk: ze kan mij nu echt niet meer weer staan maar toen ik er was zei ze niks meer dat is met heel veel vriendinnen maar niet met de lijkshouwer kan iemand mij helpen :? Tips??

Geplaatst:
hoe moet ik een vriendin krijgen ik weet het meeste wel dat je naar de plek moet gaan waar je haar ontmoet maar als je voor haar staat gaat ze me slaan dat hoort ook zo maar ze zegt niks alleen die ene op Het dak van de wapenwinkel alleen ze zei toen dat ik niet mooie kleren aan had dus ik trek kleren met sexappeal en ik denk: ze kan mij nu echt niet meer weer staan maar toen ik er was zei ze niks meer dat is met heel veel vriendinnen maar niet met de lijkshouwer kan iemand mij helpen :? Tips??

Niet elke vriendin zal vinden dat je bijvoorbeeld genoeg sex-appeal of fat hebt. Je kan dit simpel even oplossen door alle Oysters te zoeken. Het zijn er wel 50 stuks, maar dan hoef je je niet meer te bekommeren over de verschillende eisen waar je aan moet voldoen. Overigens heb je voor Helena Wankstein, het meisje op het dak van de ammu-nation, naast een hoog sex-appeal ook spieren en fat hebben. Ik raad je aan deze pagina eens door te lezen waar je alle informatie vindt die je nodig hebt.

Geplaatst: (bewerkt)

maar ik gebruik codes geen schadelijke als de riot cheat maar max-fat, max-muscle, en max-sexappeal.wat dan nog en die oysters hoef je toch niet perse??

Bewerkt: door Marsters,Lights
Geplaatst:
maar ik gebruik codes geen schadelijke als de riot cheat zoals max-fat, max-muscle, en max-sexappeal.wat dan nog en die oysters hoef je toch niet perse??

Die cheats moeten feitelijk gezien ook werken, maar de Oyster-optie is meer voor het geval dat je niet wil gaan cheaten. Daarnaast sla je daarmee direct twee vliegen in één klap; je hoeft het later niet meer te doen en je voldoet direct aan elke eis van elke vriendin. Het hoeft niet perse, nee. Het is alleen een handigheid als je geen zin hebt om steeds weer andere kleren te kopen, nieuwe spieren te kweken en vervolgens die spieren ook weer kwijt moet voor een ander. Die cheats kun je, zoals ik al zei, volgens mij ook gewoon gebruiken. Probleem is dan wel weer dan alles direct op helemaal 100% staat, dus ik zou voor het Oysters zoeken gaan. ;)

Zoals -Matthijs- al zei:Dit is wel nodig voor de vriendinnen,Vriendinnen uit SA zijn nou eenmaal verschillend en de 1 wil zoveel fat en de ander zoveel sex-appeal Daarom zijn die Oysters nodig!

EDIT:WEER TE LAAT :@

Bewerkt: door gekkieJ01
maar ik gebruik codes geen schadelijke als de riot cheat zoals max-fat, max-muscle, en max-sexappeal.wat dan nog en die oysters hoef je toch niet perse??
Als je het spel voor de volle 100% wilt uitspelen heb je ook die oysters nodig, als je alle oysters hebt hoef je ook geen cheats te gebruiken, het aantal cheats wordt trouwens bijgehouden en staat tussen je stats, daarnaast kost elke cheat je 10 punten in je Criminal Rating, deze staat bovenaan bij je stats. >Hier< kan je overigens een checklist vinden waar op staat wat je nodig hebt om het spel voor 100% uit te spelen, merk op dat die vriendinnen niet nodig zijn voor de 100%.

Succes :sigaar:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Ik weet het probleem denk ik hoeveel vriendinnen kan je eigenlijk tegelijk met een ontmoetings plaats?als je maar 1 gelijk kan hebben is dat het probleem .Ik heb ook ontdekt als ze aan het vechten is dat ze dan wel met mij praat en ik reageer dan de hele tijd positief en ze zegt dat ze me gaat bellen en dan gebeurt er niks en ik ga Katie vermoorden omdat ik al 100% heb en het pak en daar doe ik het voor dus als je er 2 kan hebben met een ontmoetings plaats dus Katie en michelle dan weet ik het probleem niet meer!1 of 2 vriendinnen met een ontmoetings plaats ??

maar millie en katie kan wel?? maar ik doe alles voor de pakken vindt ik leuk ik wil het police pak hebben maar dan moet je daten met die ene op de parkeerplaats,ik voldoe wel aan alle ijsen van hun.

Bewerkt: door Marsters,Lights
Geplaatst:
Ik weet het probleem denk ik hoeveel vriendinnen kan je eigenlijk tegelijk met een ontmoetings plaats?als je maar 1 gelijk kan hebben is dat het probleem .Ik heb ook ontdekt als ze aan het vechten is dat ze dan wel met mij praat en ik reageer dan de hele tijd positief en ze zegt dat ze me gaat bellen en dan gebeurt er niks en ik ga Katie vermoorden omdat ik al 100% heb en het pak en daar doe ik het voor dus als je er 2 kan hebben met een ontmoetings plaats dus Katie en michelle dan weet ik het probleem niet meer!1 of 2 vriendinnen met een ontmoetings plaats ?? maar millie en katie kan wel?? maar ik doe alles voor de pakken vindt ik leuk ik wil het police pak hebben maar dan moet je daten met die ene op de parkeerplaats,ik voldoe wel aan alle ijsen van hun.

Je kan maarliefst alle vriendinnen tegelijk hebben (6 vriendinnen) maar dit is niet bepaaldt handig.

Ze zullen soms met elkaar vechten als jij date, en het is moeilijk om maarliefst 6 vriendinnen te verzorgen die jou regelmatig een telefoontje om te daten geven. Ik zou gewoon 1 vriendin nemen, en dan net zolang daten totdat zij 100% is. Dan heb je alvast een pak, je kan nu niet meer met haar daten en ze belt je dus niet meer op.

Dan zou ik gewoon naar de volgende gaan en die weer 100%. Zodat je alle pakken hebt.

Dat is volgens mij de beste manier. Girlfriends/ dates zijn overigens niet benodigd voor de volle 100%.

Geplaatst:
Ik weet het probleem denk ik hoeveel vriendinnen kan je eigenlijk tegelijk met een ontmoetings plaats?als je maar 1 gelijk kan hebben is dat het probleem .Ik heb ook ontdekt als ze aan het vechten is dat ze dan wel met mij praat en ik reageer dan de hele tijd positief en ze zegt dat ze me gaat bellen en dan gebeurt er niks en ik ga Katie vermoorden omdat ik al 100% heb en het pak en daar doe ik het voor dus als je er 2 kan hebben met een ontmoetings plaats dus Katie en michelle dan weet ik het probleem niet meer!1 of 2 vriendinnen met een ontmoetings plaats ?? maar millie en katie kan wel?? maar ik doe alles voor de pakken vindt ik leuk ik wil het police pak hebben maar dan moet je daten met die ene op de parkeerplaats,ik voldoe wel aan alle ijsen van hun.

Je kan maarliefst alle vriendinnen tegelijk hebben (6 vriendinnen) maar dit is niet bepaaldt handig.

Ze zullen soms met elkaar vechten als jij date, en het is moeilijk om maarliefst 6 vriendinnen te verzorgen die jou regelmatig een telefoontje om te daten geven. Ik zou gewoon 1 vriendin nemen, en dan net zolang daten totdat zij 100% is. Dan heb je alvast een pak, je kan nu niet meer met haar daten en ze belt je dus niet meer op.

Dan zou ik gewoon naar de volgende gaan en die weer 100%. Zodat je alle pakken hebt.

Dat is volgens mij de beste manier. Girlfriends/ dates zijn overigens niet benodigd voor de volle 100%.

Maarre als je 100% hebt en je zal niet meer date met haar gaat die procenten togg dale??

Geplaatst:
Maarre als je 100% hebt en je zal niet meer date met haar gaat die procenten togg dale??

Dit klopt. Net zo als in het echt moet je ook in het spel de relatie met je vriendinnen goed onderhouden. Doe je dit niet, dan zal de relatie slechter worden en zullen er dus procenten afgaan. Het is is overigens niet zo dat je na het behalen van een 100% relatie je outfit weer kwijtraakt. Als je hem éénmaal hebt, zul je hem ook altijd houden, ongeacht de huidige relatie met je vriendin.

Geplaatst:
Dit hangt hoofdzakelijk af van de plaats waar jij je bevindt in het spel. Denise zal je alleen kunnen bereiken via de telefoon als je in Los Santos bent en alleen als je in Los Santos bent kan het percentage dalen van Denise. Hieronder heb ik een lijst met plaatsen waar je door welke vriendin(nen) bereikbaar bent:
  • Los Santos - Denise Robinson
  • Badlands en The Desert - Helena Wankstein en Barbara Schternvart
  • San Fierro - Katie Zhan en Michelle Cannes
  • Las Venturas - Millie Perkins

Voorbeeld: Katie Zhan is je vriendin en je hebt het Medic Uniform van haar gekregen. Daarnaast vind je het wel handig om je wapens en geld te behouden nadat je wasted bent geweest. Maar je hebt geen zin meer om met haar te daten. Dan kan je dus het beste niet meer naar San Fierro gaan omdat het percentage met Katie alleen omlaag kan gaan als je in SF bent.

Succes en veel plezier :sigaar:

Geplaatst:

ik had zoon 100% game van een site gedownload voor gewoon een beetje lol en toen bij die handlijden had die gebruiken vraagen en antwoorden gedaan en toen stond der in het engels warom verlies je niet je wapens als je bosted od dood bent en toen had hij als antwoord in het engels gezet omdat een van je vriendin als politie werk en eentje als vepleechster dus vermoord ze niet dus dat kan dat ook weer handig zijn

Geplaatst:

wat moet je eigenlijk doen als je voor zown vriendin staat als je haar nog niet heb geactiveerd ik wil weten wat jullie doen?

Geplaatst:

Als ze zegt dat je ofwel te dik, te dun, te gespierd... bent moet je daar eerst iets aan doen en als je dan teruggaat als alles in orde is zal ze zich voorstellen en jij moet dan 'Y' drukken(op PC, op PS2 is het pijltje rechts) om ze te activeren en dan krijg je een tekstberichtje met de uitleg waar je haar kan vinden. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...