Jump to content

Daten ?eerst maar een vriendin zien te krijgen

Recommended Posts

Geplaatst:
wat moet je eigenlijk doen als je voor zown vriendin staat als je haar nog niet heb geactiveerd ik wil weten wat jullie doen?

Kijk hier eens;Klikkie!!

Overigens kun je beter al de oysters hebben,dan moet je niets doen om hun te krijgen(3de land uitgespeeld vereist).

Geplaatst:

ik heb de xbox versie maar ik word nooit gebeld en ik heb ook nog nooit een jaloers vriendinnetje gezien . iemand een idee hoe je dat toch kan krijgen ?

thanks !!

Geplaatst:
ik heb de xbox versie maar ik word nooit gebeld en ik heb ook nog nooit een jaloers vriendinnetje gezien . iemand een idee hoe je dat toch kan krijgen ?

thanks !!

Xbox versie is hetzelfde als de pc versie,je moet wel vriendinnen hebben.

Geplaatst:

thanks !!

Xbox versie is hetzelfde als de pc versie,je moet wel vriendinnen hebben.

die heb ik alle 6 !! maar ik zie niks of hoor niks :schater:

Geplaatst:

Ik hb alle vriendinnen al een x gehad maar als ze te veel gezeur hadden.

Dan schoot ik ze dood, dn hoef je er ok gelijk niet meer heen.

Geplaatst:

dat doe ik ook en ik zeg tog de hele tijd dat ik aan hun eisen voldoe!maar als ik de hele tijd op pijltje naar rechts druk dan zegt ze uiteindelijk dat ze me gaat belleen en dan niks anders meer en dat zegt ze een paar keer alleen dan ga ik al weer weg maar ze heeeft genoeg tijd hoor!

Geplaatst: (bewerkt)
dat doe ik ook en ik zeg tog de hele tijd dat ik aan hun eisen voldoe!maar als ik de hele tijd op pijltje naar rechts druk dan zegt ze uiteindelijk dat ze me gaat belleen en dan niks anders meer en dat zegt ze een paar keer alleen dan ga ik al weer weg maar ze heeeft genoeg tijd hoor!

Je moet ermee praten en dan zeg je dat ze gaat bellen,maar dan heb je een hart op je kaart,en dan moet je naar daar gaan en je hebt haar,zo moeilijk is dat toch niet :7

Ik hb alle vriendinnen al een x gehad maar als ze te veel gezeur hadden.

Dan schoot ik ze dood, dn hoef je er ok gelijk niet meer heen.

Sommige vriendinnen heb je nodig en als je vriendinnen hebt kun je;

35%=Kun je met haar auto rijden en je hebt de sleutels ervan

100%=Krijg je een geschenk(vb.Medic kostuum)

die heb ik alle 6 !! maar ik zie niks of hoor niks

Waarom ga je er niet naartoe,dit wilt meestal zeggen,dat je niet nodig heeft ;)

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst: (bewerkt)

maar er komt geen hartje naar dat ze zegt dat ze me gaat bellen wat is het probleem!?

Bewerkt: door Marsters,Lights

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...