Jump to content

nieuwe sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Commentaar:

Pardon voor men eerste commentaar

Neem voortaan maar 2 verschillende kleuren .

Gebruik ook wat toepasselijke c4d.

Ik zou je render ietsje meer verkleinen(shift wel in houden als je het verkleind ).

De font zijn kleur zou ik ook veranderen en zijn grootte.

Rate:

Geef ik nog niet

Bewerkt: door .Syfes
Geplaatst:
Commentaar:

OMG.

De render is gevuld met rood en wit.Jij gebruikt dan groen en bruin.

Jij moet duidelijk nog wat leren.Volg wat tuts en alles komt goed.

Ik snap Gta pilot zijn rate niet .

De font vind ik het slechts van al .De kleur van de font is echt slecht gekozen de groote zeker !

Rate:

0/10

je maakt zelf een topic aan over rates die jij niet krijgt en gaat daar over zeuren en zelf rate je zo? zeur dan niet dat jij geen rates krijgt, niemand durft meer te raten omdat als ze een keer slecht raten bij jou jij ze bij elke sign van hun helemaal de grond in boord, je verpest zijn plezier in photoshop omdat hij ooit een slechte rate bij jou heeft gedaan? how low can you go ;)

rate:

opzich mooi maar de kleuren passen totaal niet bij elkaar, probeer dus kleuren te gebruiken met effecten die ook echt bij je render passen die je gebruikt. lichteffect met soft brush boven aan je sign is mooi maar je kan hem denk ik beter iets achter de render verschuilen *volgens mij heb je nu 100px gebruikt? 200px is ook mooi :)*

font vind ik erg matig, je ziet hem amper in verband met de bg, de rode outer glow vind ik ook niet erg passen bij de groene font :N

je hebt mooie effecten gebruikt maar vanwege de bovenstaande redenen vind ik het niet mooi uitkomen. probeer dus de kleur etc aan te passen

cijfer: 4,7/10

Geplaatst: (bewerkt)

>>> Door .Levi.: Pardon? Even op je taalgebruik letten.. :duh: Slechte rate is niet erg, vertel wel wat iemand beter kan doen in het vervolg, dat zie ik niet in jou rate. Tuts volgen en alles komt goed is een beetje afgezaagd..<<<

Oke dan ik doe men rate opnieuw :

Kijk hierboven

Maar djanick dan !

Hij heeft is er mee begonnen met zijn uitspraak .

Bewerkt: door .Syfes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...