Donald-Duck Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik ben net een dag weer van vakantie, maar nu is mijn pc heel erg traag met nieuwe internetpagina´s openen. Kan ik iets opschonen zodat mijn pc weer sneller is. Cookies heb ik al 2 keer vandaag opgeschoond. Ik gebruik firefox. Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Ik ben net een dag weer van vakantie, maar nu is mijn pc heel erg traag met nieuwe internetpagina´s openen. Kan ik iets opschonen zodat mijn pc weer sneller is. Cookies heb ik al 2 keer vandaag opgeschoond. Ik gebruik firefox. Ga even naar http://www.speedtest.net/ of het echt zo is. EDIT: Heb je Tele2? Mischien is dit dan van toepassing: http://core.tweakers.net/nieuws/48738/Tele...gsprobleem.html Bewerkt: 5 augustus 2007 door ifc3 Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 hoe kan je dan zien of je pc traag is, en ik heb geen tele2, ik dacht kpn ofzo Reageren
ifc3 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 hoe kan je dan zien of je pc traag is,en ik heb geen tele2, ik dacht kpn ofzo Dan heb je mischien het KPN netwerk, maar Tele2 als provider. Reageren
Joriz Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Met speculeren helpen Donald-Duck natuurlijk niet. Met het verwijderen van cookies versnel je niet je internet en het Tele2 probleem is ook al lang opgelost. Wat je wel kan doen is je modem opnieuw verbinding laten maken met het internet. Het kan zijn dat je modem ergens in een oude/verkeerde instelling hangt. Al zal dit in meeste gevallen niet het geval zijn. Is je computer over het algemeen traag? Dit kan ook namelijk invloed hebben op de snelheid van je browser. Zijn er meer pc in je huis met traag internet of ben jij de enige? Heb je al op de website van Planet gekeken of er een storing is of problemen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.