Flotje Geplaatst: 28 maart 2004 Rapport Geplaatst: 28 maart 2004 Ik heb de gxt tool (om texten te veranderen) maar =het lijkt me wel leuk om het allemaal in het nederlands te doen. ik ben zelf al begonnen maar dit duurt zeer lang. mischien heeft iemand een vertalings programma ofzo op de pc om dat een keer te doen. goed plan toch? en mischien kan ook wel iemand nederlandse geluid erbij doen. Reageren
djbob Geplaatst: 28 maart 2004 Rapport Geplaatst: 28 maart 2004 Er is al een nederlandse vice city... Dus het heb weinig zin! Reageren
Tim14 Geplaatst: 31 maart 2004 Rapport Geplaatst: 31 maart 2004 www.freetranslation.com daar kan je gratis vertalen Reageren
djbob Geplaatst: 31 maart 2004 Rapport Geplaatst: 31 maart 2004 Dat ken ook op worldlingo.com maar hetis allemaal shit! JE moet 3keer kijken of het goed is! Reageren
OG-J Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Je kan daar ook geen vertalingsprogramma voor gebruiken, dat vertaald alles letterlijk, als hij zegt, evereything is real fuckt up, ga je er dan laten staan: alles is echt opgeneukt? ik dacht het niet hé Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.