jesse_gtalover Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 ik wist niet precies waar ik het moest posten, maar mijn vraag is: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een spel in een kleiner scherm kan spelen? Dus niet fullscreen zeg maar. Zodat je andere dingen kan doen terwijl je speelt. alvast bedankt, jesse Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 ik wist niet precies waar ik het moest posten, maar mijn vraag is: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een spel in een kleiner scherm kan spelen? Dus niet fullscreen zeg maar. Zodat je andere dingen kan doen terwijl je speelt.alvast bedankt, jesse Vink Windowed mode aan in de optie's en zet de resolutie lager dan je native resolutie. Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 ik wist niet precies waar ik het moest posten, maar mijn vraag is: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een spel in een kleiner scherm kan spelen? Dus niet fullscreen zeg maar. Zodat je andere dingen kan doen terwijl je speelt.alvast bedankt, jesse Vink Windowed mode aan in de optie's en zet de resolutie lager dan je native resolutie. Zou je het misschien stap voor stap uit kunnen leggen? Zo'n computerkenner ben ik niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.