Jump to content

mag je bij www.ipbfree.com wel nederlands praten?


-Omar-

Recommended Posts

Voor zover ik weet wel, maar als je het zeker wil weten, kun je best contact op nemen met de site zelf. ;)

Jah het mag wie weet er veel van dit forum?

Tuurlijk mag je op IPBfree.com NL praten. en wat bedoel je met dit forum? Die hebben geen IPBfree hoor. Enneuh, je moet gewoon kijken in de Terms en Rules van IPBfree en je ziet het.

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet mag je Nederlands praten op een IPBFree forum.

Maar je mag dacht ik niet de teksten die er standaard staan, (Zoals: Log in, offline, next) enz. dat zou je niet mogen veranderen naar Nederlands.

Daarvoor zou je IPB moeten kopen, wat GTAForum dus ook gebruikt, of gebruik PhpBB/MyBB etc., daar mag het wel namelijk.

Maar zoals Eros ook al zei, je kunt het beste even contact opnemen met IPBFree.

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet mag je Nederlands praten op een IPBFree forum.

Maar je mag dacht ik niet de teksten die er standaard staan, (Zoals: Log in, offline, next) enz. dat zou je niet mogen veranderen naar Nederlands.

Ik zou niet weten waarom? :D

Je mag Mods gebruiken, dus waarom zou je niet met een bepaald script de taal kunnen veranderen naar Nederlands... Niet dat het heel goed gaat werken maar het is wel mogelijk.

Je mag natuurlijk pinned, je ranks, etc veranderen naar 'Vastgeprikt' ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet wel, maar als je het zeker wil weten, kun je best contact op nemen met de site zelf. ;)

Jah het mag wie weet er veel van dit forum?

Ik wil je wel helpen.... Mijn MSN staat in mijn profiel. ADD me op MSN dan help ik je even met je Forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet een site om de buttons te veranderen, dan bedoel ik de buttons als: Replay, New topic, Edit en nog veel meer. Maar ik wil ze in het nederlands weet iemdn daar een site voor in het nederlands?

Alvast bedankt ^_^

MVG gtaman122

Link to comment
Delen op andere websites

Heey gtaman122. :)

Ik weet niet of je al een forum hebt aangemaakt bij ipbfree, maar je kan er ook 1 aan maken bij www.yourbb.nl. Je hebt daar ongeveer dezelfde opties als invisionfree en het is helemaal in het Nederlands! Dan hoef je niks te vertalen. :)

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Geef dan even de link van je forum, dan kunnen we even kijken op jouw forum.

Die staat in zijn handtekening, oftewel klik! Of niet, gtaman122?

Reden van één nalaatste edit: Link verbeterd.

>>> Door Preddy: Reden van laatste edit: Link eruitgehaald, laat dat maar mooi in zn sig staan ;)

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar IFSkinZone (http://forums.ifskinzone.net/) gaat, (moet je je wel effe registreren anders kan je geen skins bekijken en/of kiezen), zoek je gewoon een skin op in hun normale skin subfora, en als het goed is staat bij iedere gegeven skin een paar codes. Eentje voor de style sheets, en een ander voor Board Wrappers (waarschijnlijk).

Je moet gewoon de instructies volgen. Ze zeggen bijvoorbeeld:

''Put this in Style Sheets'' - ''Plaats dit bij style sheets''

Soms zeggen ze:

'''Put this under footers (boars wrappers)'' - ''Zet dit onder footers (bij board wrappers)''

Als je het echt niet snapt, PM me dan maar. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...