pioneerniels Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik download net hierop de site n00bmodev2.0, heb hem geinstaleerd en nu wil ik gta opstarten, en hij start door ik kan ook gewoon op load game klikken en als hij dan gaat laden ( met dat tijdbalkje onderin) dan stop ie en valt ie weg. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik download net hierop de site n00bmodev2.0, heb hem geinstaleerd en nu wil ik gta opstarten, en hij start door ik kan ook gewoon op load game klikken en als hij dan gaat laden ( met dat tijdbalkje onderin) dan stop ie en valt ie weg. Dat komt omdat je, als je de n00bmode gedownload hebt, een new game moet doen. Dit moet bij alle mods die main.scm vervangen. Reageren
pioneerniels Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 oke bedankt, en weet jij soms ook wat dit is: MultiIMG 2.0.2.0 (UPDATED!) Toegevoegd door Jarno Ik moet de mod manager hebben voor nieuwe auto's, maar ik had gta garage gedownload maar toen werkte hij niet, blijkbaar fout in. Is er nog een anders programme waar ik dat mee kan doen ( auto;s, motoren , etc) Zou je me dat even willen uitleggen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Je kunt auto's etc installeren met behulp van de IMG Tool: Klik voor een tutorial. Daarnaast kan je ook met SAMI (San Andreas Mod Installer), maar volgens mij kan je daar geen motoren mee installeren. Dit is ook een stuk onveiliger heb ik met laten vertellen, als met de IMG Tool. Je kunt er wel een tutorial van vinden op dit forum, hier om precies te zijn. Succes. Reageren
pioneerniels Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 oke bedankt, en weet jij soms ook wat dit is: MultiIMG 2.0.2.0 (UPDATED!) Toegevoegd door Jarno Ik moet de mod manager hebben voor nieuwe auto's, maar ik had gta garage gedownload maar toen werkte hij niet, blijkbaar fout in. Is er nog een anders programme waar ik dat mee kan doen ( auto;s, motoren , etc) Zou je me dat even willen uitleggen. zou iemand me kunne helpen aub? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 oke bedankt, en weet jij soms ook wat dit is: MultiIMG 2.0.2.0 (UPDATED!) Toegevoegd door Jarno Ik moet de mod manager hebben voor nieuwe auto's, maar ik had gta garage gedownload maar toen werkte hij niet, blijkbaar fout in. Is er nog een anders programme waar ik dat mee kan doen ( auto;s, motoren , etc) Zou je me dat even willen uitleggen. zou iemand me kunne helpen aub? De Mod Manager: >>KLIK1<< MultiIMG 2.0.2.0 (UPDATED!) >>KLIK2<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.