S()nny Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 hier een niw sigje van mij iemand die zegt dat het zo gebeurt is , is gek.. hier is die: graag rates & comments gr S()nny Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Nou deze is zeker wel gelukt volgens mij, mijn complimenten ervoor al heb ik dat al vaker gezegt maar je blijft mooie dingen ontwerpen. Ik geeft deze signature een 9.0 want die letter mochten iest duidelijker al kan je wel lezen wat er staat. Maar voor de rest is ie mooi geworden de kleuren passen mooi bij elkaar en voor de rest gene opmerkingen. Reageren
.Djanick Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 ik vind de sign iets te fel waardoor zoals al gezegd word de font minder duidelijk word aan de rechterkant, probeer of je het duidelijker kan maken om burning tool op je font te gebruiken daar bijv. of gewoon andere kleur font verder zie ik *volgens mij* brushes over je render lopen, zelf vind ik dit niet altijd even mooi border is mooi gedaan en de bg ziet er ook goed verzorgd uit 7,8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.