Stino Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Staan genoeg screens hier in dit topic jah... :lol: Lijkt ook net op een tekening in zon boekje waar op elke blz een ander plaatje staat waarmee je met je duim zo langs moet risten Maar ik heb toch nog steeds liever San Andreas :lol: Reageren
Ferrari420 Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 ik ga proberen screens te maken en op deze site te zetten. Reageren
Arjen Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 ik ga proberen screens te maken en op deze site te zetten. Ok, één vraagje; Hoe? Reageren
Slimm Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik denk met een Emulator, daarmee kan je BV gameboy spellen op de PC spelen. Maar dat ik volgens mij niet legaal. Reageren
Arjen Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik denk met een Emulator, daarmee kan je BV gameboy spellen op de PC spelen.Maar dat ik volgens mij niet legaal. Een emulator is inderdaad illegaal. Meestal geeft het ook nog eens slechte kwaliteit. Maar aangezien GTA Advance ook niet van hoge kwaliteit is zou het nog wel eens lukken. Reageren
Trax Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Ik denk met een Emulator, daarmee kan je BV gameboy spellen op de PC spelen.Maar dat ik volgens mij niet legaal. Een emulator is inderdaad illegaal. Meestal geeft het ook nog eens slechte kwaliteit. Maar aangezien GTA Advance ook niet van hoge kwaliteit is zou het nog wel eens lukken. Als je GTA Advance en GameBoy Advance in je bezit hebt, legaal, dan mag je gewoon een emulator en een gedownload spel gebruiken voor doeleinden zoals deze Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.