S()nny Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 hep weer zin om tegen iemand te battlen .. dit is wat we gaan doen: design: Signature onderwerp: Freestyle size: max 500x150 stock: nee render: ja Premade: nee Tegenstander: maakt niet uit. Opmerking: ik post de mijne na de jouwe wie gaat de uitdaging aan?
.Antonio Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 hep weer zin om tegen iemand te battlen ..dit is wat we gaan doen: design: Signature onderwerp: Freestyle size: max 500x150 stock: nee render: ja Premade: nee Tegenstander: maakt niet uit. Opmerking: ik post de mijne na de jouwe wie gaat de uitdaging aan? Ik wil wel Hier is m'n sig: Succes!
S()nny Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) wordt een moeilijke maarja .Antonio: S()nny: Edit: ja ik weet het tekst is een beetje onduidelijk Stemmen maar ! Bewerkt: 7 augustus 2007 door S()nny
.Syfes Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 .Antonio: Je bent weer heel goed bezig . De effecten vindt ik zalig .Ik denk dat je patterns hebt gebruikt en die vindt absuluut mooi. De font vind ik iets minder S()nny : Ik vind die border echt niet passen bij je sig .De effecten vind ik simpel maar mooi. De font vind ik niet mooi. Dus gaat naar men stem naar : .Antonio Allebei nog veel succes . Greetz Syfes
Gtakiller94 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 .Antonio:Je bent weer heel goed bezig . De effecten vindt ik zalig .Ik denk dat je patterns hebt gebruikt en die vindt absuluut mooi. De font vind ik iets minder S()nny : Ik vind die border echt niet passen bij je sig .De effecten vind ik simpel maar mooi. De font vind ik niet mooi. Dus gaat naar men stem naar : .Antonio Allebei nog veel succes . Greetz Syfes Vindt ik Ook Stem : +1 .Antonio
.Antonio Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 .Antonio:Je bent weer heel goed bezig . De effecten vindt ik zalig .Ik denk dat je patterns hebt gebruikt en die vindt absuluut mooi. De font vind ik iets minder S()nny : Ik vind die border echt niet passen bij je sig .De effecten vind ik simpel maar mooi. De font vind ik niet mooi. Dus gaat naar men stem naar : .Antonio Allebei nog veel succes . Greetz Syfes Vindt ik Ook Stem : +1 .Antonio Ik waardeer je stem! Maar kan je please ook wat tips geven voor S()nny en voor mij? Net zoals .Syfes heeft gedaan?
Trecka Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Het kan aan mijn PC liggen, maar ik kan de sig van Sonny niet zien, zou je hem opnieuw willen uploaden? >>> Door RonaldVC: Even verversen (F5) of anders later even weer proberen. De signature is gewoon zichtbaar..<<< Ik kan hem echt nog steeds niet zien, hij geeft gewoon een kruisje Bewerkt: 7 augustus 2007 door Trecka
S()nny Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) hep je .levi. of Ronaldvc al gepbt? antonio? want anders ben je nu te laat !! anders mag hij gesloten worden en geen punt gemeld Bewerkt: 11 augustus 2007 door S()nny
.Antonio Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 hep je .levi. of Ronaldvc al gepbt? antonio? want anders ben je nu te laat !!anders mag hij gesloten worden en geen punt gemeld Ja ik weet het, ik ben te laat. Kwam ik achter toen ik opweg was naar een weekendje Belgie. Geluk voor jou, pech voor mij... Niets aan te doen
Recommended Posts