joopykoopy Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 is het mogelijk om een dll of een extra bestandje aan vice city toe te voegen dat je niet aan de main.scm hoeft te komen? zodat je niet telkens nieuw game met drukken? het zou handig zijn want gta-sol heeft en paar scriptjes meer maar hoe ze dat gedaan hebben weet ik niet mischien weet iemand dat? Reageren
PatrickW Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 is het mogelijk om een dll of een extra bestandje aan vice city toe te voegen dat je niet aan de main.scm hoeft te komen? zodat je niet telkens nieuw game met drukken? het zou handig zijn want gta-sol heeft en paar scriptjes meer maar hoe ze dat gedaan hebben weet ik niet misschien weet iemand dat? GTA sol ? In Vice city weet ik zo geen oplossing, maar in SA is dat sinds kort vrij eenvoudig mogelijk. De nieuwe Sanny-builder heeft namelijk het zogenaamde CLEO3 systeem. Daarmee kun je extra scm scripts draaien naast de normale main.scm. En je bestaande savegames blijven gewoon werken.. Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Hij bedoelt GTA State of Liberty Patrick, kortweg GTA SOL. Reageren
joopykoopy Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 yep die bedoel ik maar sol heeft ook zoeits als ik naar de data kijk zitten er iets van 3 .scm bestanden in (of meer) dus op een of andere manier zou het tog moeten werken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.