Jump to content

een script en een dll

Recommended Posts

Geplaatst:

is het mogelijk om een dll of een extra bestandje aan vice city toe te voegen dat je niet aan de main.scm hoeft te komen? zodat je niet telkens nieuw game met drukken? ^_^

het zou handig zijn want gta-sol heeft en paar scriptjes meer maar hoe ze dat gedaan hebben weet ik niet mischien weet iemand dat? ^_^

Geplaatst:
is het mogelijk om een dll of een extra bestandje aan vice city toe te voegen dat je niet aan de main.scm hoeft te komen? zodat je niet telkens nieuw game met drukken? ^_^

het zou handig zijn want gta-sol heeft en paar scriptjes meer maar hoe ze dat gedaan hebben weet ik niet misschien weet iemand dat? ^_^

GTA sol ?

In Vice city weet ik zo geen oplossing, maar in SA is dat sinds kort vrij eenvoudig mogelijk. De nieuwe Sanny-builder heeft namelijk het zogenaamde CLEO3 systeem. Daarmee kun je extra scm scripts draaien naast de normale main.scm. En je bestaande savegames blijven gewoon werken..

Geplaatst:

yep die bedoel ik

maar sol heeft ook zoeits als ik naar de data kijk zitten er iets van 3 .scm bestanden in (of meer)

dus op een of andere manier zou het tog moeten werken ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...