banaan1995 Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 hoe maak ik een mod zoals een auto of weapon kan iemand me een progama geven ? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 *zucht* weer zon iemand *zucht* om te leren modden heb je eerst een progamma nodeg soas 3dsmax zmodeller of seketshup dan kijk je in de master tutural list voor voor tuts (onderaan vind je trails) en modden maar Reageren
banaan1995 Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 WAAR KAN IK HET VINDEN ik heb wil aleen auto maken dus ik wil die help gedoe niet want snap het al Reageren
-Omar- Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Ten eerste je moet er gedl voor betalen ( ik denk dat het nog wel wat kost) Het kost heel veel tijd Je moet er echt maar dan echt veel verstand van hebben Maar kijk op Google 3dsmax en seketshup dan zul je het vast wel vinden Veel succes ik denk wel dat je het nodig heb Reageren
banaan1995 Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 JMMR DAT GELD KOST MAG IK NEIT VAN ME OUDERS DOEN Reageren
Gangsta Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) 3D Studio Max kost 3500 dollar ofzo iets in de buurt. Zoals hierboven 2x als is gezegd, zoek een programma voor het modden. Het beste is 3D Studio Max, die je op www.autodesk.com gratis maar natuurlijk een trial van 30 dagen kan downloaden. Als het goed is krijg je daarbij ook tutorials. (Zeer goeie tutorials) Als je ze rustig maakt en 1x per dag 2 tutorials doet leer je véél sneller modden. Een auto maak je niet 123 klaar, je hebt er veel vrije tijd voor nodig. Een makkelijk programma is Sketchup. Deze is alleen lang niet zo goed als 3D Studio Max maar met Sketchup kan je wel makkelijke maar wel lelijke gebouwen maken, tenzij je er tijd aan besteed. Een auto maken met sketchup kan wel, alleen heb je echt van die .. tjah.. lelijke (sorry als ik het zo zeg) auto's. Ik raad je aan om 3DSMax te gebruiken maar denk niet als je het opent: ''WTF is dit'', zoals ik al zei: doe eerst de tutorials. Alvast veel succes Edit: Owja en kijk aub ook naar deze topic. ('ik wil leren modden' topic) Edit2: Als je auto's wilt maken kan je ook Zmodeler downloaden: http://www.zmodeler2.com/ En dat is ook niet 123 klaar, je moet wennen aan Zmodelor. Bewerkt: 11 augustus 2007 door Gangsta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.