kevin software Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 hallo, ik heb wat gedaan in sanny maar als ik coplime en dan sa star tchrased het Camera.SetBehindPlayer(); waarom chrash het ? Reageren
joopykoopy Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 je hebt iets in de main.scm veranderd? dat betekent het bekende knopje nieuw game XD ik lieg niet geloof het (heb het vandaag nog ergens gelezen zelfs en ik spreek uit ervaring) Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Yap , bij veel aanpassingen in Main.scm meot je een nieuwe game starten. Voor wat heb je die code gebruikt? Een garage? Reageren
kevin software Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 nee ik heb met sannyop nieuw gekilkt en wil een nieuwe beginnen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Je kunt beter, als je opnieuw begint, de "stripped" main.scm gebruiken. Die vind je in de map van Sanny Builder >> Data >> SA >> stripped. Zo is er niets, alleen een beginnetje. Het is namelijk niet zo dat je gelijk kunt beginnen met modden, je moet eerst een begin maken. In de stripped versie is alles eruit gehaald, alleen wat begin dingen, die noodzakelijk zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.