J-star Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Ik heb in particle.txd shad_cars.bmp heb ik gele neon gemaakt maar hoe kan ik er meerdere maken? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Ik heb in particle.txd shad_cars.bmpheb ik gele neon gemaakt maar hoe kan ik er meerdere maken? Je kan geen meerde neonlichten erbij zetten als het voor één voertuig gaat. Je kan wel meerde lichten verdelen per voertuig. Dus voor een motor kan er één kiezen, voor vliegtuig kan je er één kiezen. Maar meerde voor één voertuig gaat niet Reageren
J-star Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) meerdere voor alles bedoel ik en weet iemand waar wheel_lr1.TXD in staat? want ik heb Wheel mods gedownload, alleen ziet img tool alleen de dff bestanden :O Bewerkt: 6 augustus 2007 door J-star Reageren
GTA_XP Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 meerdere voor alles bedoel ik en weet iemand waar wheel_lr1.TXD in staat? want ik heb Wheel mods gedownload, alleen ziet img tool alleen de dff bestanden :O Die zie je niet want je kan het ook niet vinden. Je moet de txd-tjes erbij zetten. Reageren
J-star Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) ik heb het geprobeerd maar ik krijg nu wel de wielen maar ze zien er maar wit uit zonder kleur hij ziet de txd-tjes niet ik heb ze in GTA3.IMG gezet en over dat neon licht waar kan ik instellen dat een auto neon heeft? Bewerkt: 6 augustus 2007 door J-star Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.