Jump to content

[TUT] Visual Basic 2005 Express Editie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het laden kan even duren!

Klik op de zwarte balk om de Tutorial te vergroten naar zijn originele formaat!

vbbeginnerstutorialjo1.png

Heb je nog vragen na het volgen van de Tutorial, dan is dit topic natuurlijk de juiste plek om die vragen te stellen, ik help je graag als dat mogelijk is! Gebruik ook de Help-functie van Visual Basic om een antwoord te krijgen op je vragen. ;)

tags: Visual basic 2005 express edition editie edities tutorial tutorials beginner beginners programmeren downloaden project projects startscherm msdn stap solution explorer form toolbox debug

[Nieuw] Een pakket met de Tutorial zelf, en filmpjes voor elk deel van de Tutorial! Je kunt de ingepakte files hier downloaden.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Wow, ik ga hem echt volgen, jammer dat de afbeelding een slechte kwaliteit heeft, mischien .png proberen?

In ieder geval heel erg bedankt _O_.

Geplaatst:
Wow, ik ga hem echt volgen, jammer dat de afbeelding een slechte kwaliteit heeft, mischien .png proberen?

In ieder geval heel erg bedankt _O_.

Goed advies, ik heb hem naar .PNG opgeslagen, en de kwaliteit is een stuk hoger. En er staat trouwens ook nog filmpjes bij (onder de Tutorial), zodat je alle onderdelen ook nog op een apart filmpje kunt zien. ;)

Geplaatst:

Vette tut! Ik heb een programmatje gemaakt met knoppen "Install Virus" e.d. en als je daarop klikt krijg je een schermpje met "virus installed" :D Mijn programmaatje is ook hier te downloaden: Virus.zip

Niet schrikken als je hem opent. Het is geen echt virus. :puh:

Ik hoop dat je meer tuts maakt over dit programma. Ik zag ook iets staan van create screensaver, weet jij hoe dit werkt en zoja zou je tijd en zin hebben om daar eens een tut voor te maken?

Groetjes, :cya:

Boris H.

Geplaatst: (bewerkt)

Goede tutorial! KUTGW!

Ik had vroeger ook VB2005EE, maar die werkte niet lekker.

Ik gebruik nu VB6. Ik heb even een programma'tje gemaakt. :Y

Ik vind hem zelf wel leuk. :D

Download hier.

@Linuxfans: Het is maar een grapje. ;)

Font die je waarschijnlijk nodig zal hebben:

Bitstream Vera Sans

Segoe UI

Franklin Gothic Medium

@Boris H. & Froodoo: Ik wil ook wel weten hoe je een screensaver maakt.

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Geplaatst:
@Boris H. & Froodoo: Ik wil ook wel weten hoe je een screensaver maakt.

Ik ben zelf ook nog maar net begonnen, maar wilde de basis van deze programeertaal wel met jullie delen, wat ik nu dus gedaan heb. Als ik eenmaal meer dingen weet te maken (zoals die screensaver), dan wil ik daar ook best een Tutorial over maken, zoals deze. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...