banaan1995 Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 kan iemand me v1 san andreas geven want ik wil graag online spelen alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 kan iemand me v1 san andreas geven want ik wil graag online spelen alvast bedankt Jou V1 geven is natuurlijk een beetje teveel van het goede, maar ik neem aan dat je de bestanden voor V1 bedoeld. Ten eerste moet je even deze patch downloaden. In principe moet dat gewoon genoeg zijn om SA-MP of MTA te kunnen spelen. Mocht SA-MP of MTA het, ondanks de patch, toch nog niet doen, dan kun je proberen twee bestanden te installeren, namelijk de 'main.scm' en 'script.img' voor V1. Ik heb deze bestanden onder mijn bijlagen gedaan. Na het downloaden moet je ze eerst even uitpakken, en kopiëren naar de volgende map: '(C:)' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'. Maak wel een back-up van je reeds bestaande bestanden! Let op: Probeer direct of SA-MP/MTA het doet ná installatie van de patch. Doen ze het niet, installaer dan pas de bestanden. Tevens zullen je huidige savegames niet meer werken. Maak daarom een back-up van de 'main.scm' en 'script.img' van V2, zodat je altijd nog met je savegames kan spelen. Reageren
banaan1995 Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 kan je me niet gwoon jou gta geven in jou map dan lukt het ook (als je v1 hebt) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) kan je me niet gwoon jou gta geven in jou map dan lukt het ook (als je v1 hebt) Dat is gewoon hetzelfde als hem ter download aanbieden op één of andere site, en dat is illegaal. Met andere woorden; daar doen we niet aan. Je bespaart jezelf heel wat moeite door gewoon even de patch te installeren. Deze zorgt ervoor dat je gewoon weer kan modden, en dus SA-MP/MTA kan spelen. Die twee bestanden zijn er als extra aanvulling, voor het geval de patch enkel niet helpt. Overigens zorg je er met die bestanden ook voor dat je met V1 savegames kan spelen. In principe zou je kunnen zeggen dat je na installatie van de patch en bestanden gewoon V1 hebt, en eigenlijk is dat ook gewoon zo. ---- Edit: lukt niet kan je me het ff uit leggen want als ik hem patch krijg ik fout bij derde pagina of zo eits Kun je misschien iets meer vertellen over die fout die je krijgt? Bijvoorbeeld d.m.v. een screenshot. Bewerkt: 6 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
banaan1995 Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) lukt niet kan je me het f f uit leggen want als ik hem patch krijg ik fout bij derde pagina of zo eits EDIT LUKT AL Bewerkt: 6 augustus 2007 door banaan1995 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.