S()nny Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 hep ff stock gebruikt hier is het origineel: en nu: Tips? Reageren
Eros Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Ik zou je graag wat tips geven, maar ik kan je signature helaas niet zien. Opnieuw uploaden kan wel helpen. Bewerkt: 7 augustus 2007 door Eros Reageren
Trecka Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik kan de sig ook niet zien En @S()nny: Het is heB ipv hep Reageren
.Antonio Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik kan de sig en stock wel zien. Je moet gewoon ff re'freshen (F5). Niet hele mooie sig S()nny. Ik heb betere van je gezien. Het licht staat midden op het focus punt van de sig, je kan beter het licht rechts of links boven of onder je focus punt doen, dan stoort het minder . Je heb het wel mooi donker gemaakt in de linker hoeken, maar het past niet echt bij deze sig. Je hebt namelijk een vrij klein formaat gekozen, en dan is het al standaard een beetje krap. Nu heb heb je het een beetje donker gemaakt en dat maakt het dan extra krap, en dat is een beetje jammer. Aan de rechter kant is het een beetje leeg, daar zou je het nog kunnen opvullen met wat effectjes. Verder heb ik er niet veel op aan te merken. Reageren
S()nny Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 dit is de 1e keer dat ik een stock doe dus ik ben meer van gwwon zelf een BG maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.