Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb bij de SAAT GUI Front End geen readme dus zou je kunnen uitleggen hoe ik hem moet plaatsen en alles wat als ik een liedje vervang en ik druk op Save dan krijg ik dit:

saat.jpg

Geplaatst:

Bij mij zat ook geen ReadMe en ik weet ook niet meer precies hoe ik m "geïnstalleerd" heb. Ik kan je echter wel vertellen hoe en waar alle bestanden nu staan. Wat ik heb gedaan, is, voor de overzichtelijkheid, een map aangemaakt in de GTA San Andreas folder, genaamd SAAT GUI. In deze map staan alle 11 bestanden van het programma. Ik heb configuration.ini wel handmatig even moeten aanpassen, anders kan ie de audio files niet vinden. Wat ik heb gedaan is voor elk stukje "..\" gezet, zonder de aanhalingstekens. Dit betekent namelijk dat ie eerst een map omhoog gaat, voordat ie verder gaat in audio\streams\ of -\sfx\ of -\config\. Het is wat lastiger, maar ik vond dit overzichtelijker. Ook kan ik je nog vertellen dat je, in het programma, onder 'File', de GTA directory en working directory in kan stellen.

De foutmelding die jij geeft, zou erop kunnen duiden dat de map op 'alleen-lezen' staat. Of misschien bestaat de map niet, omdat jij GTA ergens anders hebt geïnstalleerd. Dan moet je de GTA directory dus even veranderen. Verder weet ik niet echt wat de fout anders zou kunnen betekenen. Kijk maar eens of wat ik hier allemaal gezegd heb, helpt.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor het antwoord. Ik krijg hellaas alleen nog steeds de zelfde foutmelding. Als je op set working directory klikt zie je als het goed is waar je die op ingesteld heb , want volgens mij ligt daar mijn probleem. Zou je dat even willen doen S.V.P.?

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Helaas had ik daar niks aan maar toch bedankt. Als laatste zou ik je willen vragen of je misschien je configuration.ini kunnen uploaden , als het dan niet lukt moet ik iets anders proberen. Alvast bedankt voor je hulp!

Geplaatst:

Hier is mijn configuration.ini. Natuurlijk heb je er niks aan als je SAAT op een andere manier geïnstalleerd hebt, want ik heb het bestand handmatig verandert.

Download m hier

Geplaatst:

Nope het heeft niks uitgehaald. Ik snap bovendien ook niks van die normale SAAT dus ik zit helemaal vast. Ik snap alleen niet wat je bij die Working Directory moet invoeren. :N

Geplaatst:

BIj mij was het wel eens gelukt en had ik ook de sirenes vervangen, aber dan had de politiehelikopter een raar piepgelui in de vorm van die sirene... :duh:

Geplaatst:

SAAT is heel moelijk te installeren.

Bij mij was een keer de hele AUDIO map verpest en moest ik alles weer opnieuw

installeren :duh:

Maar er bestaat een videotut hoe je SAAT kunt installeren!

Na een hele dag zoeken vond ik dit:

Het zoeken was de moeite waard :Y

Geplaatst:

GTA_XP, als je dit topic nou eens iets beter bestudeerd had, zou je gezien hebben dat al mijn uitleg niet voor de originele SAAT was, maar voor GUI van Alci, die je dus heel anders moet installeren of gebruiken, aangezien er geen command prompt meer aan te pas komt.

• 3 years later...
Geplaatst:

Dat is nergens voor nodig. Vertel anders eens welke bestanden jij allemaal in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ hebt staan. Als het goed is, staan hier minstens 7 mapjes (anim, audio, data, models, movies, ReadMe en text), 4 dll's (eax, ogg, vorbis, VorbisFile) een stream.ini en een GTA_SA.exe. Waarschijnlijk staan er nog meer bestanden/mappen, aangezien je SAAT GUI FrontEnd al gebruikt hebt. Verwijder anders alle andere mappen (zoals Ambience, GENRL en weet ik wat je nog meer geopend hebt) en doe dat even opnieuw via Alci's SAAT GUI. Laat nu alle bestanden gewoon op hun plaats staan en het zou moeten werken.

Edit nadat osmgek11 zn post ge-edit heeft: Ook die foutmelding lijkt me vrij duidelijk. Je hebt geen geldige 'working directory' in gesteld. Dit kun je instellen onder 'File' -> Set working directory. Kun je het programma niet meer inkomen? Probeer dan een wijziging aan te passen in settings.ini Open het bestand met kladblok en typ bij WorkingDirectory=C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas of waar jij je GTA dan geïnstalleerd hebt.

fijn nu werk het niet meer hij kan het niet meer starten hrtelijk bandankt

Geplaatst:

Dat is nergens voor nodig. Vertel anders eens welke bestanden jij allemaal in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ hebt staan. Als het goed is, staan hier minstens 7 mapjes (anim, audio, data, models, movies, ReadMe en text), 4 dll's (eax, ogg, vorbis, VorbisFile) een stream.ini en een GTA_SA.exe. Waarschijnlijk staan er nog meer bestanden/mappen, aangezien je SAAT GUI FrontEnd al gebruikt hebt. Verwijder anders alle andere mappen (zoals Ambience, GENRL en weet ik wat je nog meer geopend hebt) en doe dat even opnieuw via Alci's SAAT GUI. Laat nu alle bestanden gewoon op hun plaats staan en het zou moeten werken.

Edit nadat osmgek11 zn post ge-edit heeft: Ook die foutmelding lijkt me vrij duidelijk. Je hebt geen geldige 'working directory' in gesteld. Dit kun je instellen onder 'File' -> Set working directory. Kun je het programma niet meer inkomen? Probeer dan een wijziging aan te passen in settings.ini Open het bestand met kladblok en typ bij WorkingDirectory=C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas of waar jij je GTA dan geïnstalleerd hebt.

fijn nu werk het niet meer hij kan het niet meer starten hrtelijk bandankt

kun je me een link sturen als ik het downloand dat ze al zijn ge replect so dat ik aleen hoef the vervangen :tu: :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...