Reinier93 Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) Hallo! Ik was net bezig met een vakantie dvd aan het schijven, maar nu werkt hij niet meer met schrijven. Brandprogramma's lopen vast, en de dvd drive die reageert niet meer. Ik weet dus niet wat ik moet doen. Ik was een DVD+R (kan hij lezen en schijven) aan het branden, die nog helemaal uit hoes komt. Heb daarvan al 2 geprobeerd. Ik heb alle informatie in een txt gezet. Met Nero Infotool Kunnen jullie helpen? alvast bedankt! Bewerkt: 6 augustus 2007 door Reinier93 Reageren
Godfather Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Me pa heeft precies hetzelfde probleem. Gwn terugsturen naar je fabrikant. Meer mensen hebben last van computers die niet meer branden. Of het probleem wat jij had Reageren
ifc3 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Hallo!Ik was net bezig met een vakantie dvd aan het schijven, maar nu werkt hij niet meer met schrijven. Brandprogramma's lopen vast, en de dvd drive die reageert niet meer. Ik weet dus niet wat ik moet doen. Ik was een DVD+R (kan hij lezen en schijven) aan het branden, die nog helemaal uit hoes komt. Heb daarvan al 2 geprobeerd. Ik heb alle informatie in een txt gezet. Met Nero Infotool Kunnen jullie helpen? alvast bedankt! Doet ie hetzelfde in Ubuntu? Reageren
Reinier93 Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Heb windows + drive opnieuw geinstaleerd. Nu werkt alles weer:) toch bedankt voor de tips! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.