Jump to content

Progamma Gezocht om een heleboel foto's in een map te verwijderen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen die dit leest.

Ik zoek een programma waarmee je een heleboel foto's in een bepaalde map kunt verkleinen naar de gewenste instellingen. Jullie zouden mij een groot plezier doen want 4 GB aan foto's met een resolutie van 2816 x 2112 is gewoon veel te veel.

Alvast hartelijk bedankt.

Geplaatst:

2 Jaar geleden had ik net hetzelfde probleem. Ik had 3 GB aan textures, 1 GB daarvan was JPG. JPG kon toen niet in San Andreas gebruikt worden, dus zocht ik lang achter een oplossing. Na een 3 tal weken te hebben gezocht, kwam ik op een russische site uit (helaas kan ik niet meer zeggen welke, aangezien het meer dan 2 jaar geldeden is en ik de link dus kwijt ben). Ik downloade het bestandje en kwam op het programmatje uit. Het programma dient voor het massa omvormen, resizen en renamen van afbeeldingen in een mapje. Ik heb nog steeds het programma, dus ik rehost hem even op mijn site. Let op, run eerst 'mwgfxdll.EXE' en dan pas 'convim.exe'.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...