snelwegfreak Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Die ambulance heb ik alleen geel gemaakt en wat zwaailampen blauw, maar die brandweer heb ik bijna helemaal zelf gemaakt... Reageren
WackoX Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Waar is de download link nou?? ik wil hem hebbe !!! Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Oké dames en heren. Hij staat in de database. Reageren
WackoX Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Thx homie. EDIT: Ik zie hem (nog) niet. Bewerkt: 8 augustus 2007 door Danny_k Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Hij staat bij Player mods. Of ik zie hem alleen dat hij nog goedgekeurd moet worden... Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Hij is goedgekeurd. Hij is nu te downloaden!!! Reageren
-_- Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 slim ik zow wel gehooopt hebben op gta enschede! Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik heb SA niet voor de pc, maar die ambulance ziet er trouwens ook erg vet uit! Mischien kun je die ook in de downloaddatabase zetten? Reageren
WackoX Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ja lijkt me wel handig die wil ik ook hebben! Reageren
bramboy Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 leuke mod hoor, zelf heb ik ook eens in ee n ambulance bewusteloos gelegen, NIET LEUK, werd wkker en heel fel licht boven me... Reageren
WackoX Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) leuke mod hoor, zelf heb ik ook eens in ee n ambulance bewusteloos gelegen, NIET LEUK, werd wkker en heel fel licht boven me... Off-topic: vertel eens meer... On-topic: ja! dat is het! maak hem aan de achterkant open dat je er in kan!! Bewerkt: 14 augustus 2007 door Danny_k Reageren
bramboy Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 leuke mod hoor, zelf heb ik ook eens in ee n ambulance bewusteloos gelegen, NIET LEUK, werd wkker en heel fel licht boven me... Off-topic: vertel eens meer... On-topic: ja! dat is het! maak hem aan de achterkant open dat je er in kan!! off-topic: was van de trap gevallen, bewuteloos, lichte hersen schudding (daarom ben ik nu minder slim dan normale mensen), oor er grote snee (tenminste dat zeggen ze ik weet het niet) ON-topic: ,On-topic: ja! dat is het! maak hem aan de achterkant open dat je er in kan!!, zou leuk zijn Reageren
beunhaas Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 das nog is vet! kun je ook de brandweermannen en politie mannen aanpassen? een beetje nederlands maken dan? en de politie auto's ook int nederlands maken? en is de ziekenwagen al te downloaden? en zodra er meer te downloaden is. laat et me ff weten! goed gemaakt sekers Reageren
bramboy Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) das nog is vet! kun je ook de brandweermannen en politie mannen aanpassen? een beetje nederlands maken dan? en de politie auto's ook int nederlands maken? en is de ziekenwagen al te downloaden? en zodra er meer te downloaden is. laat et me ff weten!goed gemaakt sekers er is al een aan gepaste police cfar en gast hier w8 ff EDIT: hier te vinden van snelwegfreak effe naar benede scrolle en daar is het mannetje nog verderde de auto Bewerkt: 15 augustus 2007 door bramboy Reageren
sqarepants Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 -.- als ik ambulance mensen met IMG tool doe worden ze wit.. -.- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.