WackoX Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 -.- als ik ambulance mensen met IMG tool doe worden ze wit..-.- Heb ik ook! Reageren
lodewijks30 Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 ^^Ik heb het over die brandweerwagen van me. Die heb jij niet gemaakt?^^ Of wel? hoe kan ik heb opstarten ik heb hem gedowload maar ik snap niet hoe ik het dan in het spel krijg? plz antwoord op me e-mail >>> Door Wazuup: Email adressen zijn niet toegestaan.<<< Reageren
sqarepants Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 2e keer: Waarom wordt bij mij mijn ambulance personeel wit? Ik zou hem graag werkende zien , maar aangezien dat dus niet kan.. Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 gebruik je wel de goede model erbij? Want je kan wel alleen de texture toevoegen , maar er moet ook nog een custom model toegevoegd worden volgens mij Greetz Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Sorry jongens maar ik krijg hem ook niet meer aan de praat... werkend dus. Misschien heeft iemand nog de originele bestanden want ik heb ze niet meer volgens mij... Zal ff kijken. Reageren
Davedavy Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Hallo ik heb een mod gemaakt waarbij je nu Nederlands ambulancepersoneel hebt. Rates plz. ik snap je niet want zo heb ik het niet of moet je een code intypen??? Reageren
WackoX Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 (bewerkt) Hier is hij. BEWIJS: Niet letten op die vrouw Bewerkt: 21 september 2007 door Danny_k Reageren
Stan V Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Hey snelwegfreak Mooi gemaakt joh ! ik geef je een 9 Stan V Reageren
GTA freakje Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Dankje nogmaals. Echt een Nederlandse is het niet omdat ik de strepen er niet op kan zetten. Wel heb ik in Sketchup een Nederlandse brandweerwagen compleet getextuurd en alles maar ik kan hem niet ingame zetten dus als er vrijwilligers zijn? Msn ff via pb. Hier is de ambulance: kun je hier ook een dl link voor geven? Reageren
WackoX Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Waarom reageert hij nooit meer? Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) omdat ik bezig ben met school hier is de ambu: http://www.rarhost.com/download-qtafrq.html Bewerkt: 13 december 2007 door snelwegfreak Reageren
GTA freakje Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Snelwegfreak? kan je ook even een .dff bestand van de ambulance medewerkers bij de download in de database zetten? Bij mij zijn ze namelijk spierwit! Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Danny K had ze toch weer geupload? Reageren
GTA freakje Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 dat is ook alleen de .txd. de .dff moet er ook nog bij! Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 dat is volgens mij gewoon de dff van het SanFierro poppetje... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.