kwaakje Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 weet iemand hoe ik kan zorgen dat die ambulance niet de hele tijd omvalt als ik een bocht maak? Niet snel de bocht nemen, rustiger rijden. Reageren
Gen0 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 weet iemand hoe ik kan zorgen dat die ambulance niet de hele tijd omvalt als ik een bocht maak? Niet snel de bocht nemen, rustiger rijden. ik bedoel in de handling Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik heb de ambulance en het personeel in de database gezet en zonodig aangepast zodat alles nu goed moet gaan. alleen ff w8en totdat de downloads zijn goedgekeurd. Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 m'n ingestuurde mods zijn nog steeds niet goedgekeurd??! Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Een pb naar een admin volstaat. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 wow. een 9+ zonder twijfel. het zouw wat zijn als je alle mods voor sa ter wereld geinstalleerd had. freaky Reageren
MikaK Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Hallo ik heb een mod gemaakt waarbij je nu Nederlands ambulancepersoneel hebt. Rates plz. bij mij werk het niet, wat moet ik doen om hem te installeeren? Reageren
Jozz Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 ik denk dat je niet al teveel reacties krijg aangezien dit topic 5 maanden oud is Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik zou zeggen, download hem en lees de readme... Reageren
nick5556 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ziet er erg mooi uit 8/10 dacht ik zo Reageren
raymono Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Dankjewel allemaal. Hier is versie 2 waar ook de broek is gedaan: Ze lijken idd op de echte kijk maar: Dat heb je dan goed nagemaakt Reageren
AlcoholicA Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Dankjewel allemaal. Hier is versie 2 waar ook de broek is gedaan: Ze lijken idd op de echte kijk maar: Dat heb je dan goed nagemaakt Hey ik las hier erges int begin van de topic iets over een brandweerwagen... maar ik kan hem nerges vinden:S zou graag de brandweer wagen in GTA SA willen veranderen:S is die mod nog erges? laat het me dan ff weten via een PB ofzo dankje ^^ Reageren
Royboow Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Dankjewel allemaal. Hier is versie 2 waar ook de broek is gedaan: Ze lijken idd op de echte kijk maar: Dat heb je dan goed nagemaakt Hey ik las hier erges int begin van de topic iets over een brandweerwagen... maar ik kan hem nerges vinden:S zou graag de brandweer wagen in GTA SA willen veranderen:S is die mod nog erges? laat het me dan ff weten via een PB ofzo dankje ^^ ik denk niet dat er nog iemand voor vragen in dit topic komt omdat het al meer dan eeen halfjaar oud is en de laatse post voor jou op 24 mei geplaatst is. Reageren
Timske Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Allemaal graag geen foto's quoten! Reageren
Timske Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik heb een nederlandse ambulance geluid gevonden die past er wel bij vind ik >Hier< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.