snelwegfreak Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.... dat geluid had ik al maanden in mn gta sa zitten. samen trouwens met de snellere toon... Reageren
jippie Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 hee hoi hallo, Hoe kun je in het spel het gedonwloade bestand toevoegen? Ik heb deze ambulance tenue's en de ambulance gedownload maar hoe krijg ik die dan in mijn spel? Is daar een code voor? zo ja,, welke? Laat het me horen aub! Groet, Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 img, dat staat allemaal in de readme Reageren
Timske Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 hee hoi hallo,Hoe kun je in het spel het gedonwloade bestand toevoegen? Ik heb deze ambulance tenue's en de ambulance gedownload maar hoe krijg ik die dan in mijn spel? Is daar een code voor? zo ja,, welke? Laat het me horen aub! Groet, Met de IMGtool, >Hier< te downloaden. >Hier< een handleiding Reageren
unscoped Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 (bewerkt) bedankt man dit is goed werk ik ga dit zeker er in zetten =) Bewerkt: 11 september 2008 door unscoped Reageren
scareface14 Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 hallo hoe krijg je deze in gta san andreas ? welk programma heb je daarvoor nodig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.