Jump to content

Vice City kopen?


GT-Aap

Recommended Posts

Ik heb weer es een vraag maar weet nie op welk topic ie moet :duh:

ik ben van plan om Gta Vice City of Vice City stories te kopen voor de Pc.

Maar ik weet nog niet precies welke het nou wordt.

Kan iemand me de verschillen vertellen? Wat is er anders?

Ziet het er beter uit bijv beeld

Laat iets horen! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weer es een vraag maar weet nie op welk topic ie moet :duh:

ik ben van plan om Gta Vice City of Vice City stories te kopen voor de Pc.

Maar ik weet nog niet precies welke het nou wordt.

Kan iemand me de verschillen vertellen? Wat is er anders?

Ziet het er beter uit bijv beeld

Laat iets horen! :eten:

Om een verschil aan te geven. GTA Vice City is wel te krijgen voor de PC, terwijl GTA Vice City Stories niet te krijgen is voor de PC. GTA Vice City Stories is alleen te krijgen voor de PSP en de PS2. In Vice City Stories kun je bijvoorbeeld wel zwemmen, terwijl dat niet kan in Vice City. In VCS heb je Empire Buildings, terwijl je in Vice City dat niet hebt. Qua sfeer is Vice City toch iets sfeervoller dan VCS. Qua laadtijden is Vice City sneller dan Vice City Stories. Dit heeft te maken met de console waarop je VCS en Vice City kunt afspelen. Een PSP laadt minder snel doordat VCS een groot spel is en een PSP is minder krachtig dan een PC of een PS 2. In de PSP-versie van VCS zitten veel bugs, terwijl Vice City minder bugs bevat. Qua beeld is VCS iets beter dan Vice City. De missies zijn iets langer en ingewikkelder in VCS dan in Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weer es een vraag maar weet nie op welk topic ie moet :duh:

ik ben van plan om Gta Vice City of Vice City stories te kopen voor de Pc.

Maar ik weet nog niet precies welke het nou wordt.

Kan iemand me de verschillen vertellen? Wat is er anders?

Ziet het er beter uit bijv beeld

Laat iets horen! :eten:

Om een verschil aan te geven. GTA Vice City is wel te krijgen voor de PC, terwijl GTA Vice City Stories niet te krijgen is voor de PC. GTA Vice City Stories is alleen te krijgen voor de PSP en de PS2. In Vice City Stories kun je bijvoorbeeld wel zwemmen, terwijl dat niet kan in Vice City. In VCS heb je Empire Buildings, terwijl je in Vice City dat niet hebt. Qua sfeer is Vice City toch iets sfeervoller dan VCS. Qua laadtijden is Vice City sneller dan Vice City Stories. Dit heeft te maken met de console waarop je VCS en Vice City kunt afspelen. Een PSP laadt minder snel doordat VCS een groot spel is en een PSP is minder krachtig dan een PC of een PS 2. In de PSP-versie van VCS zitten veel bugs, terwijl Vice City minder bugs bevat. Qua beeld is VCS iets beter dan Vice City. De missies zijn iets langer en ingewikkelder in VCS dan in Vice City.

Ik heb VCS op de PS2 en VC op de PC en ik vind het beeld in VC 10x beter hoor. Zeker als je hem op de maximale hoogte zet ziet er wreed uit. Terwijl VCS op de PS2 nogal blokkerig is en er gewoon niet zo mooi uit ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weer es een vraag maar weet nie op welk topic ie moet :duh:

ik ben van plan om Gta Vice City of Vice City stories te kopen voor de Pc.

Maar ik weet nog niet precies welke het nou wordt.

Kan iemand me de verschillen vertellen? Wat is er anders?

Ziet het er beter uit bijv beeld

Laat iets horen! :eten:

Om een verschil aan te geven. GTA Vice City is wel te krijgen voor de PC, terwijl GTA Vice City Stories niet te krijgen is voor de PC. GTA Vice City Stories is alleen te krijgen voor de PSP en de PS2. In Vice City Stories kun je bijvoorbeeld wel zwemmen, terwijl dat niet kan in Vice City. In VCS heb je Empire Buildings, terwijl je in Vice City dat niet hebt. Qua sfeer is Vice City toch iets sfeervoller dan VCS. Qua laadtijden is Vice City sneller dan Vice City Stories. Dit heeft te maken met de console waarop je VCS en Vice City kunt afspelen. Een PSP laadt minder snel doordat VCS een groot spel is en een PSP is minder krachtig dan een PC of een PS 2. In de PSP-versie van VCS zitten veel bugs, terwijl Vice City minder bugs bevat. Qua beeld is VCS iets beter dan Vice City. De missies zijn iets langer en ingewikkelder in VCS dan in Vice City.

Ok, dat word dan dus Vice City. Mijn broer heb wel een ps2 maar daar mag ik nooit op.

Jammer dat er geen Gta voor de Wii is. (komt misschien wel :D )

Oh jah nog een vraagje: Wat zijn Empire Buildings?

Link to comment
Delen op andere websites

Empire Buildings zijn de gebouwen in het spel waarmee je geld kunt verdienen. Er zijn 6 soorten Empire Buildings. Je hebt Smuggling, Prostution, Robbery, Loan Shark, Protection Racket en Drugs. Loan Shark, Protection Racket en Prostution zijn op het eerste eiland beschikbaar, de andere 3 varianten moet je vrijspelen door het veroveren van die soorten Empire Buildings. Je hebt ook 3 soorten formaten. Je hebt de Small, Medium en High Roller. Je kunt je Empire Building zo groot maken als je wilt. Dit kost natuurlijk wel wat geld. Sommige Empire Building speel je vrij in de Storyline. Als je een Empire Building gaat veroveren, dan moet je zorgen voor sterke wapens en volle Armor.

Link to comment
Delen op andere websites

Empire Buildings zijn de gebouwen in het spel waarmee je geld kunt verdienen. Er zijn 6 soorten Empire Buildings. Je hebt Smuggling, Prostution, Robbery, Loan Shark, Protection Racket en Drugs. Loan Shark, Protection Racket en Prostution zijn op het eerste eiland beschikbaar, de andere 3 varianten moet je vrijspelen door het veroveren van die soorten Empire Buildings. Je hebt ook 3 soorten formaten. Je hebt de Small, Medium en High Roller. Je kunt je Empire Building zo groot maken als je wilt. Dit kost natuurlijk wel wat geld. Sommige Empire Building speel je vrij in de Storyline. Als je een Empire Building gaat veroveren, dan moet je zorgen voor sterke wapens en volle Armor.

Dus het is net zoiets als de export missies in Gta III? :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...