josie Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 ik had gelezen dat als je de missie van Zero uitspeelt wat in de winkels kon kopen nou ik heb hem uitgespeel maar kan nog niks 1 is dit waar wat ik had gehoord of een verzinsel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Volgens mij is het niet waar. Ik kan het ook niet, en heb er ook nooit iemand over gehoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Het is wel zo dat als je alle missie hebt gehaald dat je dan binnen in de winkel een speciale missie kan spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Het is wel zo dat als je alle missie hebt gehaald dat je dan binnen in de winkel een speciale missie kan spelen. watvoor missie's dan??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Het is wel zo dat als je alle missie hebt gehaald dat je dan binnen in de winkel een speciale missie kan spelen. watvoor missie's dan??? volgens mij moet je met een bestuurbaar vliegtuigje zoveel mogelijk vans kapot moet schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Het is wel zo dat als je alle missie hebt gehaald dat je dan binnen in de winkel een speciale missie kan spelen. watvoor missie's dan??? Volgens mij dat je met zón bestuurbaar vliegtuigje zoveel mogelijk auto's moet kapot schieten , binnen een bepaalde tijd. Net zoals de tweede echte missie van Zero. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Het is wel zo dat als je alle missie hebt gehaald dat je dan binnen in de winkel een speciale missie kan spelen. watvoor missie's dan??? Volgens mij dat je met zón bestuurbaar vliegtuigje zoveel mogelijk auto's moet kapot schieten , binnen een bepaalde tijd. Net zoals de tweede echte missie van Zero. dat heb je toch niet nodig voor 100%??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Het is wel zo dat als je alle missie hebt gehaald dat je dan binnen in de winkel een speciale missie kan spelen. watvoor missie's dan??? Volgens mij dat je met zón bestuurbaar vliegtuigje zoveel mogelijk auto's moet kapot schieten , binnen een bepaalde tijd. Net zoals de tweede echte missie van Zero. En wat krijg je dan? (dit wist ik ook niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Het is wel zo dat als je alle missie hebt gehaald dat je dan binnen in de winkel een speciale missie kan spelen. watvoor missie's dan??? Volgens mij dat je met zón bestuurbaar vliegtuigje zoveel mogelijk auto's moet kapot schieten , binnen een bepaalde tijd. Net zoals de tweede echte missie van Zero. En wat krijg je dan? (dit wist ik ook niet) geld denk ik alleen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Het is wel zo dat als je alle missie hebt gehaald dat je dan binnen in de winkel een speciale missie kan spelen. watvoor missie's dan??? Volgens mij dat je met zón bestuurbaar vliegtuigje zoveel mogelijk auto's moet kapot schieten , binnen een bepaalde tijd. Net zoals de tweede echte missie van Zero. En wat krijg je dan? (dit wist ik ook niet) geld denk ik alleen Ja, het inderdaad alleen geld. ik heb hem gister even gedaan. je kan hem zo vaak doen als je wilt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Het is wel zo dat als je alle missie hebt gehaald dat je dan binnen in de winkel een speciale missie kan spelen. watvoor missie's dan??? Volgens mij dat je met zón bestuurbaar vliegtuigje zoveel mogelijk auto's moet kapot schieten , binnen een bepaalde tijd. Net zoals de tweede echte missie van Zero. dat heb je toch niet nodig voor 100%??? Zero RC Missies wel. De extra missie niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.