bas1313133 Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) Ik ben bezig gta2 aan het vertalen . ik denk dat hij in het engels nog steeds lueker blijft. ik vertaal hem gewoon voor de lol. Edit ik was bijna klaar toen crashde het. maar ik ga gewoon verder. Bewerkt: 6 augustus 2007 door bas1313133 Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Dat GTA2 crashed nadat je de gxt-files hebt aangepast kan komen doordat je een te lange tekst hebt ingevoerd bij een van de tekstregels. Het is verstandig om de vertaling regelmatig te testen en bij te houden welke tekstregels geen probleem opleveren. Zo kun je eenvoudig terugvinden welke regels voor een crash zorgen. Er zijn eerder leden geweest die begonnen zijn met het volledig vertalen van GTA2, maar voor zover ik weet zijn deze projecten nooit voltooid. Zie bijvoorbeeld dit topic. Zelf heb ik ooit de interface vertaald, deze mod is hier te downloaden. Reageren
bas1313133 Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 hie is nog niet gecrashed terwijl ik hem vertaald heb Reageren
bas1313133 Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 *Bump* Ik ben er voorlopig mee gestopt te druk op werk en school de laatste tijd Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 *Bump*Ik ben er voorlopig mee gestopt te druk op werk en school de laatste tijd Zoals Joriz al zij, dit word nooit afgemaakt Helaas........ Reageren
js007 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 *Bump*Ik ben er voorlopig mee gestopt te druk op werk en school de laatste tijd Zoals Joriz al zij, dit word nooit afgemaakt Helaas........ lantyz bedoel je Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 *Bump*Ik ben er voorlopig mee gestopt te druk op werk en school de laatste tijd Zoals Joriz al zij, dit word nooit afgemaakt Helaas........ lantyz bedoel je Oja sorry :$ Reageren
DJRobin Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ik denk dat ik het ook ga proberen te vertalen.Als ik weer een keer niks te doen heb . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.