Jump to content

basketbalveld

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij het ganton pleintje,Bij sweet's huis en dan ga je een stap naar links,En dan zie je als het goed is een klein pleintje waar je kan basketballen

2.Bij Los santos Ganton net over de brug (in het Ballas gebied) is er ook een plein (het is dus over de snelweg) aan de overkant zie je een plek waar je je gangtag kan spuiten!

Geplaatst:

Ik heb op de map aangegeven waar je kan basketballen:

post-43295-1186428598_thumb.jpg

Rood = plekken waar ik zeker weet dat je kan basketballen

Blauw = weet ik niet zeker. Oftewel bij grove street weet ik niet zeker. Daarom heb ik het blauw aangegeven. ;)

Veel succes! :)

Geplaatst:

Heb jij eens in Madd Dogg Crib opgeslagen? Dat is de beroemde bug. Dan kan je nergens meer basketballen. Ik hoop dat je dat niet gedaan hebt!

Geplaatst:
Ik heb op de map aangegeven waar je kan basketballen:

post-43295-1186428598_thumb.jpg

Rood = plekken waar ik zeker weet dat je kan basketballen

Blauw = weet ik niet zeker. Oftewel bij grove street weet ik niet zeker. Daarom heb ik het blauw aangegeven. ;)

Veel succes! :)

Je kan ik grove street wel basketballen,Als je klaar bent met de missie van Los santos en naar San fierro gaat is de bal weg en kan je niet meer basketballen (DIT GELD VOOR SINGLEPLAYER DUS NIET VOOR SAMP<Daar kan je helemaal niet basketballen

Geplaatst: (bewerkt)

dank je spoekie en de anderen natuurlijk hartelijke dank :Y

ow nou ik net dacht ik heb wel eens bij mad dogg opgeslagen maar hoe krijg ik die ballen nu weer bij de basketbalvelden terug :@

Bewerkt: door tinyq
Geplaatst:

ow nou ik net dacht ik heb wel eens bij mad dogg opgeslagen maar hoe krijg ik die ballen nu weer bij de basketbalvelden terug :@

Volgens mij kan je dan gewoon niet meer baskwetballe op die save als je in Mad doggs crib 1 keer hebt opgeslagen :{ of als je egt zo een zin hebt om te basketballe gewoon ff een nieuwe save maken en dan glijk naar het pleintje naast sweets huis gaan :)

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Volgens mij kan je dan gewoon niet meer baskwetballe op die save als je in Mad doggs crib 1 keer hebt opgeslagen :{ of als je egt zo een zin hebt om te basketballe gewoon ff een nieuwe save maken en dan glijk naar het pleintje naast sweets huis gaan :)

maar de ballen spawnen er pas na de missie tagin up turf kijk op WIKIGTA missie tagin up turf en de extra

Geplaatst:

De topicstarter heeft al antwoord op zijn vraag, je bumpt het topic dus, en hij heeft in Madd Dogg's Crib gessaved, waardoor je überhaupt niet meer kan basketballen, omdat er nooit meer ballen spawnen. En als je in Madd Dogg's Crib hebt gesaved heb je zeker weten al de missie taggin' up turf gedaan.

Geplaatst:
De topicstarter heeft al antwoord op zijn vraag, je bumpt het topic dus, en hij heeft in Madd Dogg's Crib gessaved, waardoor je überhaupt niet meer kan basketballen, omdat er nooit meer ballen spawnen. En als je in Madd Dogg's Crib hebt gesaved heb je zeker weten al de missie taggin' up turf gedaan.

Waar, maar kan je iemand corrigeren de volgende keer aan een moderator overlaten? ;)

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...