Honkbal95 Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) mijn 2de sig gemaakt met corol paint shop pro (ben pas een beginner) tips rates and commants please [edit] ik ben de 2 vergeten achter killzone lolz Bewerkt: 6 augustus 2007 door jens_nl_nl Reageren
Limbolander Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 betere fonts downloaden andere grootte kieze zo is echt lomp en border pakken. Reageren
Wijst Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Jens_nl_nl de maximale afmeting voor signatures is 500X150. Dus 500 pixels widht en 150 pixels height, anders zal een crew lid zoals te zien in je signature de signature verwijderen ! Reageren
.Syfes Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Commentaar: de breedte van je sig zou ik wat verkleinen .Dan ziet het er veel beter uit . Neem wat andere fonts . Jouw programma dat je gebruikt is niet zo goed als photoshop. Altans dat denk ik . Maar inderdaad een border zal niet slecht zijn. Site voor fonts: www.dafont.com Rate: 3/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Je hebt wel een paar mooie effecten erin gedaan jens! Het licht effect is mooi gedaan, en zeker voor een beginner. Het eerste text dat je nu ziet is je naam. Als ik jou was had ik dat anders gedaan en je naam een beetje meer verstopt en de text Killzone wat meer naar voren laten komen. De text van je naam staat nu ook voor je render, zorg altijd dat je text niet delen van de afbeelding verpest. Nu verpest het een deel van je render en dat is jammer. Volgende keer met dit soort plaatjes zou je eigenlijk een mooie achtergrond moeten hebben dat erbij past. Wat leuk erbij zou passen zijn donkere wolken. Die kan je heel makkelijk maken: Nieuwe layer. Neem in je kleuren palet Grijs (niet te licht, ook niet te donker) en Zwart. Ga dan naar Filter (bovenaan het beeld), dan klik je op Render, en vervolgens klik je op Clouds. Als het goed is heb je dan wolken, en ik denk dat die wel mooi passen bij de achtergrond . Veel succes verder met Photoshop! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 opzich een mooi plaatje om te zien en de effecten zien er goed uit , verder de goeie kleuren de tekst zelf zie je er goed in , 7 als je het mij vraagt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.