bassiebas6 Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) Beste mensen op het forum ik heb een vraag over de muziek van gta san andreas. Ik heb gta SA op de playstation2 en ik vroeg me af of je op deze console ook eigen muziek kon afspelen. Ik kom met de vraag omdat ik laatst bij een vriend van me vriend was en die heeft gta SA op de xbox en die kon eigen muziek afspelen onder het spelen van gta SA. Ik hoop dat jullie me een beetje begrijpen:P GR bassiebas (ANTWOORD: ok bedankt) Bewerkt: 6 augustus 2007 door bassiebas6 Reageren
Eros Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Beste mensen op het forum ik heb een vraag over de muziek van gta san andreas.Ik heb gta SA op de playstation2 en ik vroeg me af of je op deze console ook eigen muziek kon afspelen. Ik kom met de vraag omdat ik laatst bij een vriend van me vriend was en die heeft gta SA op de xbox en die kon eigen muziek afspelen onder het spelen van gta SA. Ik hoop dat jullie me een beetje begrijpen:P GR bassiebas Dat is helaas niet mogelijk. Reageren
jongejongejonge Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Beste mensen op het forum ik heb een vraag over de muziek van gta san andreas.Ik heb gta SA op de playstation2 en ik vroeg me af of je op deze console ook eigen muziek kon afspelen. Ik kom met de vraag omdat ik laatst bij een vriend van me vriend was en die heeft gta SA op de xbox en die kon eigen muziek afspelen onder het spelen van gta SA. Ik hoop dat jullie me een beetje begrijpen:P GR bassiebas Dat is helaas niet mogelijk. is wel mogelijk moet je een ipod of mp3 speler voor in je playstation doen in de usb aansluiting dan speelt ie muziek af van je ipod maar de radios van san andreas worden dan uitgeschakeld en hoor je ook als je niet in een auto zit muziek Reageren
Tomiie16 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Hoe kan je je eigen muziek afspelen bij gta.. want ik stop wel een usb invoer in me ps2 (als het spel al bezig is) maar dan hoor ik nog steeds radio... Weet iemand een oplossing? want opladen doet ie wel ... :S Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Nee ikk heb het ook geprobeerd maar geen effect dus. ??? Reageren
Bling Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Het zal niet lukken om je eigen muziek enkel als autoradio in het spel te laten functioneren, aangezien de console-versie gewoonweg niet over een 'User Track Player' beschikt. Mogelijke andere opties, waar ik geen verstand van heb, zullen vast en zeker niet het verwachte resultaat behalen. In plaats hiervan kun je in feite ook gewoon je eigen muziek op een andere manier beluisteren, door bijvoorbeeld de stereo in je kamer aan te zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.