Baffie Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 jah maar dit is geen leuke screenshot (omdat ik dat spelletje niet herken :rolleyes: ) dus wil ik gewoon een screenshot posten Wat maakt dat nu uit of jij em leuk vind, misschien vinden wij ook wel de screen die jij ga plaatsen niet leuk, en het wil niet zeggen dat als jij em niet herken niemand het herkent. Met een beetje geduld raden we alle spellen wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Danger Girl Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 hehe dat is goed Timovich! jij bent! @Don Falcone zie je wel dat ie geraden kan worden! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Danger Girl ach shit jah <_< zie ik net op google Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Het probleem bij deze is dat er geen namen op het scherm staan, bij die van The Godfather stond er één naam op waardoor ik al héél erg dicht in de buurt kwam. Ik herken het spel ook niet, jammer, misschien de volgende weer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Dit spel ken ik nog wel :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Het probleem bij deze is dat er geen namen op het scherm staan, bij die van The Godfather stond er één naam op waardoor ik al héél erg dicht in de buurt kwam. Ik herken het spel ook niet, jammer, misschien de volgende weer. Ik had op google de naam goed gebruikt :lol: , toen heb ik hele site gevonden Het is bomberman Bewerkt: 10 januari 2005 door X-TX14-2 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Dit spel ken ik nog wel :rolleyes: bomberman? of bomberfun :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 ja bomberman?! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Ik was eerst Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Dit spel ken ik nog wel :rolleyes: bomberman oeps ik d8 dat ik mijn post had verwijderd, en ik was eerst, jouwn edit kwam tog later..? Bewerkt: 10 januari 2005 door Don Falcone Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Jaaah het is bomberman me broertje heeft die ook :lol: maar ik was eerst zie boven ^^^ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Idd jouw Edit was later.. Don Falcone is Sorry Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Ik was eerst valsspeler, jouwn edit was om zoveel uur en 25 minuten, de mijne was 24 minuten edit: sorry jullie posten te snel :lol: Bewerkt: 10 januari 2005 door Don Falcone Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Idd jouw Edit was later..Don Falcone is Sorry Ja oke maar ik wist het spel zo wie zo, me broertje heeft alle delen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts