Don Falcone Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Nou schiet op wie was eerder, oke me edit knop ja ja ja.... :angry: maar de minuten in de bericht staan op 39-39 dus gaan we me sec. tellen :lol: ik weet niet wie eerder was... kiezen jullie maar Nou ik had op google die naam ingetoets en toen ging ik snel posten en toen d8 ik dat je hele naam moest doen dus moet me bericht editen om de hele naam te plaatsen en in die tijd was die ene gast mij al voor dus ik weet het niet hoe mot ik het dan weten.... nou jah ik kies dan voor die ene van jullie 2 die niet voor mij een screenshot heeft geplaatst Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Weetje hoe druk hier word gepost gek :blink: Ik stem voor degene die het minst screens heeft gepost in deze topic! Mee eens? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Weetje hoe druk hier word gepost gek :blink: Ik stem voor degene die het minst screens heeft gepost in deze topic! Mee eens? jah van die 2 die het goed hadden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Weetje hoe druk hier word gepost gek :blink: Ik stem voor degene die het minst screens heeft gepost in deze topic! Mee eens? jah van die 2 die het goed hadden Dat bedoel ik ja.. Ik ga ze niet tellen ze weten het zelf denk ik ook wel! Hier aantal posts: Poster/Berichten Hayate 49 Slimm 28 GtA_BaDmAn 25 Postaldude 25 andyman 22 X-TX14-2 22 X-TX14-2 is dus vind ik Bewerkt: 10 januari 2005 door Timovich Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Ik weet niet <_< , hij was om beetje eerlijk te zijn voor mij want voor dat ik met soh gun ofzo kwam had hij al beetje de naam, dus laat hem maar doen Edit: Is de rest ook mee eens?, zo ja dan ga ik foto zoeken Bewerkt: 10 januari 2005 door X-TX14-2 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 nou go!, ik ben het ermee eens ik wil ff raden :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Post nou maar die andere gast is niet eens meer online Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Dit vind ik best leuk spel, misschien kennen jullie hem al maar ik moest snel zoeken enzo... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Pfff.. Weer zo'n oud spel! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) sim city 4 :unsure: nou jah ik zeg dan gewoon sim city want volgens mij is het gewoon sim city maar ik weet niet welke <_< Bewerkt: 10 januari 2005 door Don Falcone Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) sim city 4 :unsure: Je hebt het goed! En het is geen oud spel het is nou ja ik vind het nieuw het is maar 2 jaar oud, ik heb niet over WOII spellen die andere posten nee hoor Het is Sim City 4 ik ben nu aan het instelleren ik was zo jaloers op het plaatje word tijd dat ik het spel weer ga spelen :lol: Bewerkt: 10 januari 2005 door X-TX14-2 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) ok ik geef mn beurt aan timovich edit: ik ben trouwens vet slecht in sim city ik moet cheaten om mn stad levend te houden :unsure: :blink: ik ben ff weg <_< Bewerkt: 10 januari 2005 door Don Falcone Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 ok ik geef mn beurt aan timovichedit: ik ben trouwens vet slecht in sim city ik moet cheaten om mn stad levend te houden :unsure: :blink: Maar waarom wil jij niet dan? Keb al vaker screen gepost.. Maarja ik zal er 1 zoeken zeg maar als jij toch wilt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 ok ik geef mn beurt aan timovichedit: ik ben trouwens vet slecht in sim city ik moet cheaten om mn stad levend te houden :unsure: :blink: Ik ook, het is echt moelijk spel maar als je het draad enmaal te pakken hebt dan is het vet leuk, het is me 1 × gelukt om paar jaren in het spel een goed stat te houden maar ja later stikte ik in schulden enzo, ik had wel vet grote vletten enzo echt super mooi is dat als je je stad ziet groeien enzo. Voor de rest doe ik vaak met cheats is echt moelijk spel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 @ Don Falcone Als je geens screen wilt plaatsen, moet je niet meedoen. Aangezien jij het goed hebt, willen we van jou een screen ... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts