Timovich Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Ja idd RTS Moet je gewoon ff afwachten! Als er morge nog niks is gepost mag iemand anders er wel 1 posten denk ik (gaat meestal zo)
Don Falcone Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Er is toch geen haast? :rolleyes: jawel, er is wel haast :rolleyes: :
RTS Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Damn mag ik nog naar school misschien?? Ik ben net een kwartier later. Oh jah het is Empire Earth - Gold Edition dus ik ben nu!
Don Falcone Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Damn mag ik nog naar school misschien?? Ik ben net een kwartier later. ehehe, sorry, ga jij maar dan :lol:
RTS Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Damn mag ik nog naar school misschien?? Ik ben net een kwartier later. ehehe, sorry, ga jij maar dan :lol: Empire Earth - Gold Edition dat was hem maar ja.........
Don Falcone Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 mogen we een hint, wat voor platform is dit gewoon de pc?
Dennizzzz Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Damn mag ik nog naar school misschien?? Ik ben net een kwartier later. ehehe, sorry, ga jij maar dan :lol: Empire Earth - Gold Edition dat was hem maar ja......... Dat is gunbound echt een kikku game!!!
Don Falcone Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Damn mag ik nog naar school misschien?? Ik ben net een kwartier later. ehehe, sorry, ga jij maar dan :lol: Empire Earth - Gold Edition dat was hem maar ja......... Dat is gunbound echt een kikku game!!! de watte? gunbound? is dat een spel, als je mijn screenie bedoeld dan is het fout want het is empire earth :huh: en RTS... ik zou het echt niet weten, ik wou dat iemand anders het raad want dan krijgen we weer een nieuwe screenie B)
Dennizzzz Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 (bewerkt) Damn mag ik nog naar school misschien?? Ik ben net een kwartier later. ehehe, sorry, ga jij maar dan :lol: Empire Earth - Gold Edition dat was hem maar ja......... Dat is gunbound echt een kikku game!!! de watte? gunbound? is dat een spel, als je mijn screenie bedoeld dan is het fout want het is empire earth :huh: en RTS... ik zou het echt niet weten, ik wou dat iemand anders het raad want dan krijgen we weer een nieuwe screenie B) neej die screen van RTS Is gunbound Bewerkt: 11 januari 2005 door Dennizzzz
Don Falcone Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Damn mag ik nog naar school misschien?? Ik ben net een kwartier later. ehehe, sorry, ga jij maar dan :lol: Empire Earth - Gold Edition dat was hem maar ja......... Dat is gunbound echt een kikku game!!! de watte? gunbound? is dat een spel, als je mijn screenie bedoeld dan is het fout want het is empire earth :huh: en RTS... ik zou het echt niet weten, ik wou dat iemand anders het raad want dan krijgen we weer een nieuwe screenie B) neej die screen van RTS Is gunbound ow sorry, ik zag het verkeerd, want ik d8 dat je zei dat mijn screenshot gunbound was :lol: maar als het goed is dan mag jij een screenshot plaatsen, en nu een mooie graag
Trax Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Voortaan dan niet Quoten Dennizzzzz, gebruik gewoon de Post knop
Recommended Posts