Don Falcone Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 (bewerkt) Voortaan dan niet Quoten Dennizzzzz, gebruik gewoon de Post knop hij was niet de enige hoor, want dat deed ik ook hoor :unsure: maar denizzzz post ff een screen uhmmm mag ik anders een screen posten :unsure: Bewerkt: 12 januari 2005 door Don Falcone Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Heb geduld Anders krijgen we 't zelfde verhaal als met Romero. Als hij vanmiddag rond een uurtje of 4 nog steeds niets heeft gepost mag de ander wel vind ik :rolleyes: Dan is mijn geduld ook wel op :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 (bewerkt) Okee het is 4 uur Wie mag nu? Edit: Nou ja zeg! op mijn PC klok was het 4 uur toen ik het eerste poste <_< Bewerkt: 13 januari 2005 door Slimm Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 (bewerkt) Okee het is 4 uur Wie mag nu? Edit: Nou ja zeg! op mijn PC klok was het 4 uur toen ik het eerste poste <_< ga jij maar! snel graag B) edit: of timovichie hiero :lol: ik zie timon & poemba,...uhh timovich hier in deze topic actief staan dus hij kan ook gewoon ach ****, als niemand gaat posten dan doe ik het wel <_< nog 10 minuten peepz, 1e die dit leest mag een screen posten :ph34r: noujah deze dan maar Bewerkt: 13 januari 2005 door Don Falcone Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Wat is er? je mocht een screenshot posten maar dat heb ik al gedaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Oh okee ik vond het al zo raar ik was niet aan de beurd ofzo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Nascar 2000 misschien? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Nascar 2000 misschien? nascar is tog vet mooi?? ik vind dit geen mooie dus: fout Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Ik zou het niet weten heb je tips? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Xpand Rally, zeker ook fout? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 fout jah en timo, uhm het heeft met van die kleine bestuur bare auto's te maken, volgens mij is het een nederlandse spel, want soms zie ik dingen in het ned. staan ( in het spel) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 fout jah en timo, uhm het heeft met van die kleine bestuur bare auto's te maken, volgens mij is het een nederlandse spel, want soms zie ik dingen in het ned. staan ( in het spel) Tim is de naam Maare ik kan nix met je tip misschien iemand anders wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Tim is de naam ik noem je gewoon timo :lol: andere tip: B.. S.... R..i.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 (bewerkt) Niet al te snel met tips gaan strooien, bij sommige spellen waren niks geen tips en kwamen we ook achter. Bij dit spel heeft er nog bijna niemand geraden en je geeft al tips, het eindigt in ieder geval met Racing. Het laastse woord hoeft al niet meer geraden te worden. Bewerkt: 13 januari 2005 door Baffie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2005 Big Scale Racing , dat is hem! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts