og-gangstah Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 gewone warcraft 3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Ik zweer het ik heb het gewoon gegokt:P B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GhostFace Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 volgend plaatje.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) Inderdaad, wel erg gemakkelijk bij eigenschappen. Voortaan slimmer om een screen een andere naam te geven en dan uploaden op www.imageshack.us, zo is het wel erg gemakkelijk ja dan wordt het ook wel makkelijk daar heb je gelijk in, maar als je zo gaat zoeken is er toch ook niks aan goed postal dude you're next Bewerkt: 15 januari 2005 door zerocooll Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Zo hier is hij dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Zo hier is hij dan Roboteck? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Nope Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 't Lijkt wel Doom1 maar dan onder water.. :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Metal Slug? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Zo hier is hij dan Volgens mij is het een oud DOS-spelletje, genaamd Duke Nukem. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Nee, die is het niet. Die heb ik ook gehad. Het is volgensmij wel erg onbekend. Rechtermuisknop->eigenschappen helpt hier ook al zo weinig. Het is volgensmij wel zoals petersmurfje al zei een MS-DOS spel. Er is namelijk niks geen 3D in te vinden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Rechtermuisknop->eigenschappen helpt hier ook al zo weinig. Dat hoort ook niet te helpen want je bent wel erg triest als je dat gebruikt :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Dat is wel zo, maar sommigen die screens plaatsen hebben het nog niet door. Ik ken dat spel niet, en de link heb je ook niks aan. Een één of andere vage hint zou hier volgensmij geen overbodige luxe zijn. Het lijkt ook op geen één spel die ik ken van MS-Dos van nog 6-7 jaar geleden toen zulke spellen bekend waren. Maar er zal wel iemand anders zijn die er net zo over denkt maar het spel wél kent. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Metal Slug? Je bent er bijna alleen welke bijtitel. Raden maar :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Metal Slug 2? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts