Dennizzzz Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2005 hmm ja die oude games is niks.maar eeehm gaan we die andere nog raden of moeten we een nieuwe plaatsen en voor als we een nieuwe nodig hebben: deze is alleen voo al we een nieuwe nodig hebben dus niet als we gewoon die oude nog moeten raden Dat is iniedergeval Unreal tournament.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2005 Oke dan...Hier de volgende: Double dragon? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Er zijn inmiddels al 4 dagen verstreken, en nog steeds geen antwoord op mijn vraag gehad....this trouwens ook een hele moeilijke game om te raden al zeg ik het zelf, en de andere denken er ook zo over, want bijna niemand reageert erop, ik vind dat er ten eerste weleens een hint mag komen, En ten tweede, als GTA Badman niet reageert de aankomende 2 dagen, vind ik wel dat er iemand anders een plaatje kan posten (eentje van deze tijd!) Ik hoop dat jullie hierin mee stemmen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Ik stem mee en ik wil dan ook wel een plaatje van deze tijd kiezen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 I agree with Esther Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 (bewerkt) Omdat ik zo lang wegbleef, mag iemand anders posten. Ik ben een beetje dom, want ik bezoek haast nooit het games forum. dus, moeten jullie maar kijken wie mag. Bewerkt: 22 maart 2005 door GtA_BaDmAn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 Omdat ik zo lang wegbleef, mag iemand anders posten.Ik ben een beetje dom, want ik bezoek haast nooit het games forum. dus, moeten jullie maar kijken wie mag. Ehhhh ok je geeft het zelf toe dat je een beetje dom bent...... (geintje natuurlijk hè) Maar je stemt er dus in mee dat er iemand anders mag posten? Nou dan hierbij post ik er wel eentje! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 Master of Olympus Zeus? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 zelda Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 knights en merchants? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 knights en merchants? Goed zo! That's him, echt 1 van de leukere stratagie spellen die ooit gemaakt zijn: speel hem nu dagelijks......boeiend denken jullie nou, maar ik wou het gewoon ff kwijt! hahaha Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 jazeker dat spel is egt leuk alleen dat laatste lvl is zo moeilijk dan moet je voorbij zo'n grote kasteel ofzo maar dat spel heeft egt sfeer B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Fight Club ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Ja Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts