DaBeast Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Heb weer een nieuwe sig gemaakt. Deze keer met een skyline. Een beetje simpel, maar ik kreeg west wel een goede outcome . Stocks used: [Link.] [Link.] [Link.] Rates and comments? Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Jorge_F Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Ziet er weer eens clean uit Beesje . Leuk om te zien hoe jij van zo'n vrolijke foto als die stad zo'n andere sfeer kan maken, en de render van Half Life is ook zeer goed gelukt . Reageren
DaBeast Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 *Bump* Bedankt voor de rate Jorge . Nog rates/comments? Ik wil graag weten waarop ik moet letten enzovoort in mijn toekomstige sigs. En dat kan denk ik niet met 1 reactie. Ikzelf vind de kleuren goed . Vriendlijke groeten, DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.