Jump to content

Police Maverick

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb op wiki gta gekeken waar je een Police Maverick kan vinden

hier is een link maar als ik daar naar toe ga zie ik geen helie kan iemand mij helpen

oja ik heb hem op de ps2

Ik geloof dat hij er pas staat nadat je in LV kunt ik weet het niet zeker.

Maar als je er wel al ben geraakt loop een eindje weg en weer terug :Y

Greetz :cya:

Bewerkt: door Ninoke

Je moet de vliegschool afmaken voordat de Police Maverick er komt te staan. Voor de vliegschool staat de Police Maverick er niet.

Edit: Te laat :duh:

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

hier is een link maar als ik daar naar toe ga zie ik geen helie kan iemand mij helpen

oja ik heb hem op de ps2

Die Police Maverick krijg je pas als je de vliegschool hebt voltooid. Deze vliegschool zul je ongeveer op de helft van het spel tegenkomen. Je moet hem in de missie 'Verdant Meadows' kopen, waarnaar je er oefeningen kunt doen. Zodra je alle oefingen met een medaille hebt afgesloten, zal de school voltooid zijn. Dan pas zal de Police Maverick ook daadwerkelijk op die plek spawnen.

oja ik heb hem op de ps2

Die Police Maverick krijg je pas als je de vliegschool hebt voltooid. Deze vliegschool zul je ongeveer op de helft van het spel tegenkomen. Je moet hem in de missie 'Verdant Meadows' kopen, waarnaar je er oefeningen kunt doen. Zodra je alle oefingen met een medaille hebt afgesloten, zal de school voltooid zijn. Dan pas zal de Police Maverick ook daadwerkelijk op die plek spawnen.

ik heb de vliegschool al gedaan! ^_^ maar ik ga nog een keer kijken

ik zie hem nog niet kijk ik wel op de goede plaats ik kijk in de garage

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop, oke? <<<

oja vergeten sorry

Bewerkt: door jurgen1
Geplaatst:

Hij staat ook op de poltie garage niet er in! Je moet gewoon simpel op het dak komen en daar staat hij :)

In de garage staan alleen politie auto's en polities. Je krijgt daar overigens 4 sterren wanted.

De politie in de garage zal op je gaan schieten.

dat ze op je gaan schieten weel ik alles van haha :schater:

ik zie de helie niet jammer maar bedankt

Bewerkt: door jurgen1
Geplaatst:

de maverick komt er maar af en toe

net naast dat politie buraeu is er een autostrade, ga daar je heli op z etten, als de maverick er neit staat ga dan rondjes lopen of rij even weg in auto, na een tijdje zal hij er staan, stap in je heli en ga hem naast de policemaverick zetten

kruip erin in zet hem in je hangar ofzo

Geplaatst:
de maverick komt er maar af en toe

net naast dat politie buraeu is er een autostrade, ga daar je heli op z etten, als de maverick er neit staat ga dan rondjes lopen of rij even weg in auto, na een tijdje zal hij er staan, stap in je heli en ga hem naast de policemaverick zetten

kruip erin in zet hem in je hangar ofzo

dat snap ik niet eht :7

Als je geen Jetpack of andere helikopter tot je beschikking hebt is er nog een manier om de Police Maverick op het dak van LSPD te pakken. Even ten noorden van het politiebureau staat een hoog gebouw waar je (eventueel met motor of fiets) op het dak kan komen. Bovenop het dak kan je een parachute vinden waarmee je op het dak van het politiebureau kan landen (basejumpen dus 8) ). Als je het goed doet zal je landen op het noordelijke gedeelte van het politiebureau, op dit dak staat ook nog een torentje en aan de andere kant van dat torentje spawnt (soms) een Police Maverick (tevens natuurlijk afhankelijk van je vorderingen in de vliegschool).

Op deze kaart is dit gebouw aangegeven waarvanaf je kan basejumpen. Vanaf dit gebouw kan je ook mooie Insane Jumps maken met een motor of fiets. :sigaar:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

oke dat snapik bedankt maar war moet je dan allmaal voor de vliegschool ge haald hebben?

weet iemand dat?

----------------------------

bijna op vakantie

oke dat snapik bedankt maar war moet je dan allmaal voor de vliegschool ge haald hebben?

weet iemand dat?

----------------------------

Je moet alle oefeningen voor de flying school gehaald hebben. Overigens is dit verder niet afhankelijk van een de soort medaille die je haalt. Je hoeft niet persé overal goud te halen, ook brons volstaat. Zolang je alle oefeningen maar haalt. De flying school is dus beschikbaar na de missie 'Verdant Meadows' van Mike Toreno. Voor tips voor de oefeningen kun je natuurlijk altijd terecht op WikiGTA.

@Hieronder: Ik stuur je daar even een PM over. :Y

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

oke bedankt

nog een vraag niet veel met het onderwerp te maken maar hoe krijgen jullie zo plaatjes

aan de linker kant van het scherm?

-----------------------

bijna op vakantie

Geplaatst:
oke bedankt

nog een vraag niet veel met het onderwerp te maken maar hoe krijgen jullie zo plaatjes

aan de linker kant van het scherm?

Bovenaan klik je op:
  • Lid menu
  • instellingen
  • avatar (staat in de linker kolom)

Hier kan je ook je handtekening instellen met bijvoorbeeld: 'bijna op vakantie' ;)

Het is ook wel leuk om te weten hoe je dat plaatje onderaan je bericht in kan stellen:

Lid menu, Instellingen, Handtekening. Je kan daar een stukje tekst neerzetten, of natuurlijk een signature.

Hoe zet ik een signature in mijn handtekening? Dat doe je zo:

Upload een plaatje, de maximaale afmetingen zijn 500x150 en mag niet meer dan 100 KB zijn.

Als je je plaatje geupload hebt, gebruik een directe link naar jou plaatje en doe dan dit:

[img=De link naar het plaatje]

En dan staat je signature in je handtekening :)

Bewerkt: door Bigstijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...