tayama3 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik kan voor geen meter met pawno omgaan maar wat ik wel heb ! zijn de coordinateen, ik geef ze julli kunnen julli dan een gate voor mij maken? (ik geef julli eerst object 1 en daqaarna 2) object 1 :(980, 2493.769775, 2350.625000, 12.601503, 0, 0, 0); object 2:(980, 2482.227051, 2350.571289, 12.601505, 0, 0, 0); greetz tayama, ps alvast bedankt hou van julli Dit bericht is bewerkt door tayama3: 7 Aug 2007, 11:42:55 Reageren
Sandra Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Zoek in je script 'public OnGameModeInit' op daaronder staan o.a. AddPlayerClass(blablabla); en AddStaticVehicle(blablabla); Zet daaronder: CreateObject(980, 2493.769775, 2350.625000, 12.601503, 0, 0, 0); //object 1 en CreateObject(980, 2482.227051, 2350.571289, 12.601505, 0, 0, 0); //object 2 Nu heb je op de door jou aangegeven coördinaten de gates staan. Lekker simpel Succes ermee. Als je nog eens hulp nodig hebt, stuur maar een pm of voer me toe op msn. (msn-adres staat wel op mijn profiel.) Reageren
Sandra Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 wat is een gate? Engels voor een 'hek' of een 'poort' Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 oo dat snapte ik wel maar ik dacht dat et een of andere teerm voor iets was Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Als je een hek geplaast hebt, hoe kan je hem dan bv. laten opengaan met het command /open? Reageren
Azer Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Als je een hek geplaast hebt, hoe kan je hem dan bv. laten opengaan met het command /open?bv. new Gate; // Define de gate, wel zo makkelijk public OnGameModeInit() { Gate = CreateObject(980, 2005.743774, 1544.575562, 15.291050, 0, 0, 270); // Maak een gate object aan return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/open", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)==1) { // Voeg deze regel toe als alleen admins de gate mogen openen MoveObject( Gate, 2005.556885, 1532.875000, 15.174286, 5); return 1; } } if (strcmp("/dicht", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)==1) { // Voeg deze regel toe als alleen admins de gate mogen sluiten MoveObject( Gate, 2005.743774, 1544.575562, 15.291050, 5); return 1; } } return 0; } Heb je nou zoiets van ook niet admins mogen de commands gebruiken verwijder dan de regel "if(IsPlayerAdmin(playerid)==1)" en de afsluitende brace (}). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.