Jump to content

De Smaakpolitie


DenkaanHenk

Recommended Posts

Wie kijkt er elke zondag avond om 21:30 uur op SBS 6 de smaakpolitie? Ik wel , het is harstikke leuk om al die vieze keukens te zien enzo. En ik vind het leuk om te horen hoe Rob Geus altijd zijn kommentaar op keukens geeft. Hij zegt altijd wat in hem op komt. Ook vind ik het leuk dat ze altijd overal eten gaan afhalen en zeggen welk eten het beste is. Als een restaurant een sticker krijgt is ook altijd leuk om te zien , dan weet je zeker dat je daar lekker een hapje kunt eten. En de vieze keukens die een T-Shirt krijgen van hier word ik niet vrolijk van krijgen daar zou ik nooit gaan eten. Reacties hieronder. ^_^

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

"Hier wordt ik niet vrolijk van..." vind ik echt een mooie uitspraak van Rob. Vroeger keek ik 't regelmatig, maar kan me niet herinneren dat ik 't laatst nog heb gezien. Wat wél een keertje opvallend was: Ik was op een donderdagavond ergens wezen eten en de zondag daarop was juist dát restaurant in de aflevering. Het restaurant kreeg geen sticker, maar was nog wel zo redelijk goed dat ik me geen zorgen hoefde te maken om een voedselvergiftiging :D

Link to comment
Delen op andere websites

kijk er soms naar

vind dat met al die vieze keukens enzo zo overdreven

liggen ze gewoon dingen te zoeken om de keuken nogmeer af te kraken

vind het persoonlijk veel leuker om te zien met die keukens die er perfect uitzien dat verdiend gewoon respect.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jullie weten doe ik momenteel stage voor restauranthouder te worden. Dat is 4 dagen werken en 1 dag school per week. Op school hebben we een belgische leraar in de voormiddag en in de namiddag speciaal iemand die zelfs uit nederland komt en die heeft ons een paar keer ter ere van de lessen "horeca" de smaakpolitie laten zien. Ik vind dat een erg goed programma. Zal eens zien of ik vanuit Belgie die zender ook te pakken krijg nu ik weet welke zender en uur ze dat bij jullie geven. Vind zijn onderzoeken en opmerkingen erg goed.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan je dat nou zeggen, tis juist heel stijlvol.

je komt er achter dat in veel keukens veel viezigheid is, wat je niet zou verwachten als je naar je bord kijkt, toch?

zo weet je ook hoe het "achter de schermen" gaat ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...