DenkaanHenk Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Als je het niks vind leg dat dan in meer woorden uit waarom je het niks vind , hier heeft geen mens wat aan. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 hoe kan je dat nou zeggen, tis juist heel stijlvol.je komt er achter dat in veel keukens veel viezigheid is, wat je niet zou verwachten als je naar je bord kijkt, toch? zo weet je ook hoe het "achter de schermen" gaat Daar geef ik je deels gelijk in. Maar zo is het niet altijd achter de schermen. Ik werk in een erg groot restaurant waar we met 18 koks en 22 obers werken en waar je dus door de drukte best wel veel vuil en afval verwacht, maar zo is het juist niet. We hebben een zeer propere keuken. Elke dag word daar gepoetst en werkplaats moet steeds proper gemaakt worden als je klaar bent met een taak, als je iets morst word dat opgekuist, we dekken alles netjes af met plastiek etc. Als je het niks vind leg dat dan in meer woorden uit waarom je het niks vind , hier heeft geen mens wat aan. Mee eens. Volgens mij hebben ze ook nooit het programma ooit bekeken of uitgekeken maar sprak het hen gewoon niet aan vanaf het begin en keken ze niet verder en zeggen ze maar: "nee het is stom of smakeloos" Of andere die zien liever films waar mensen hun hoofd afgeschoten worden en vinden zoiets maar saai, kan natuurlijk ook En anders hoor ik net zoals denkaanhenk zegt graag waarom je het niks vind. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Echt fantastisch programma! Ik kijk er altijd met plezier naar! Wel leuk om te zien hoe vies het dan kan zijn, vooral als hij bij iemand thuis gaat kijken. "Hier wordt ik niet vrolijk van" vind ik een goede uitspraak van hem. Jammer dat het maar één keer per week komt. Mvg, Flitskikker Reageren
peter99 Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik kijk het soms, toevallig , wel leuk Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik vind het wel grappig, maar ik kijk alleen als het toevallig erop is. Ooit had ik eens een huis gezien en daar waren toen 800000 bacteriën! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 hoe kom je aan die naam denkaanhenk want hij komt me verdacht bekend voor. doe je ook gta san andreas online??? want volgens mij ken ik hem daar ergens van Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Nee ik speel geen SAMP , en DenkaanHenk heb ik gewoon verzonnen. Maarja we hadden het toch over de smaakpolitie? Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) Ik vind het wel grappig, maar ik kijk alleen als het toevallig erop is. Ooit had ik eens een huis gezien en daar waren toen 800000 bacteriën! Dat lijkt veel maar bacteriën zijn klein, en toch ook niet altijd slecht? Maarja ik heb er niet veel verstand van daarom heb ik scheikunde ook als een baksteen laten vallen Bewerkt: 1 september 2007 door robertpsv Reageren
Evan Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 jaah ik kyk er ook graag naar echt leuk om te zien hoe mensen hun keuke behandele haha en vaak die magnetron!! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 jaah ik kyk er ook graag naar echt leuk om te zien hoe mensen hun keuke behandele haha en vaak die magnetron!! die magnetronnen zijn zogoedals altijd vies , ik hoop dat ze is een keer in mijn buurt komen zodat ik ergens ook kan zien wie de keurmerk heeft gehaald Reageren
TomHagen Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Ik vind het wel grappig, maar ik kijk alleen als het toevallig erop is. Ooit had ik eens een huis gezien en daar waren toen 800000 bacteriën! Dat lijkt veel maar bacteriën zijn klein, en toch ook niet altijd slecht? Maarja ik heb er niet veel verstand van daarom heb ik scheikunde ook als een baksteen laten vallen scheikunde doet niks met bacterien biologie wel maar 800.000 bacterien is niet veel hoor, er zitten al miljoenen in je lichaam... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.