PowerPats Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Telkens als ik de downgrade patch uitvoer duurt het downgraden van versie 2.0 naar versie 1.0 zo kort dat ik me afvraag of het wel helpt het duurt meestal minder dan 1 seconde is dat mogelijk en is er geen andere manier ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Telkens als ik de downgrade patch uitvoer duurt het downgraden van versie 2.0 naar versie 1.0 zo kort dat ik me afvraag of het wel helpt het duurt meestal minder dan 1 seconde is dat mogelijk en is er geen andere manier ? Dat downgraden neemt inderdaad niet zoveel tijd in beslag. Ik meende me te herinneren dat enkel de '.exe' file aangepast wordt, dus daarom kost het zo weinig tijd. Een eventuele andere manier is dat je een kopie van de '.exe' file maakt, nadat je de pactch hebt geïnstalleerd. Zo hoef je de volgende keer enkel je nieuwe '.exe' naar je GTA installatie map te kopiëren. Een snellere en beter manier is er naar mijn mening niet; die patch is en blijft de beste optie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.