Jump to content

2 wapens

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zag een plaat je waar iemand 2 pistols. ik heb maar een wapen dubbel dat is een

tec 9 en een mini smg hoe kan dat.

Geplaatst: (bewerkt)
ik zag een plaat je waar iemand 2 pistols. ik heb maar een wapen dubbel dat is een

In Gta San Andreas heb je "rangen" voor wapens.

Even gekopieerd uit Wikigta :$

Je wordt beter in het gebruik van wapens naarmate je meer en beter schiet. Door veel te oefenen (op de schietbaan of in het echt) met een bepaald wapen, kun je een hoger vaardigheidsniveau voor dat wapen bereiken. Er zijn drie niveaus:

Poor Skill Dit ben je in het begin. Je kunt eigenlijk nog niets bijzonders met je wapens.

Gangster Skill Als je al wat meer ervaring hebt met de wapens, je al veel tegenstanders verslagen hebt en andere ravage aangericht, behaal je het Gangster niveau. Je kunt je wapens nu veel beter hanteren.

Hitman Skill Na veel ervaring met je wapen, haal je uiteindelijk Hitman niveau. Je kunt bij de lichtere wapens nu lopend schieten en je herlaadt het wapen veel sneller. Bovendien kun je er van een aantal wapens twee tegelijk vasthouden.Ik hoop dat je geholpen bent,

MVG,Seva

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

Dit komt omdat je bij dat bepaalde wapen de 'hitman' level hebt bereikt. Per wapen heb je (zoals je misschien wel weet) een aparte weapon-skill. Hoe beter die skill is, des te beter je ermee kan schieten. Als je bij sommige wapens die 'hitman level' hebt gehaald, krijg je er twee van. Dit geldt volgens mij enkel voor de Hand- en Machine guns.

Geplaatst:

En bij de Silenced Pistol kan je lopend schieten tegelijk als je de Hitman level

hebt bereikt.

Dit geldt ook voor:

Shotgun

Combat Shotgun

Rocket Launcher

Heat Seeking Launcher

Desrt Eagle

Rifle

Sniper Rifle

Hopen je hiermee voldoende hebt geinformeerd :Y

Geplaatst:
En bij de Silenced Pistol kan je lopend schieten tegelijk als je de Hitman level

hebt bereikt.

Dit geldt ook voor:

Shotgun

Combat Shotgun

Rocket Launcher

Heat Seeking Launcher

Desrt Eagle

Rifle

Sniper Rifle

Hopen je hiermee voldoende hebt geinformeerd :Y

Deze informatie is niet volledig juist. Voor de Rocket Launcher, Heat Seeking Launcher, Rifle en Sniper Rifle kan je geen skills krijgen. Met deze wapens hangt het volledig van je eigen behendigheid af hoe goed je met deze wapens om kan gaan. :sigaar:
Geplaatst:

Dit komt omdat je bij dat bepaalde wapen de 'hitman' level hebt bereikt. Per wapen heb je (zoals je misschien wel weet) een aparte weapon-skill. Hoe beter die skill is, des te beter je ermee kan schieten. Als je bij sommige wapens die 'hitman level' hebt gehaald, krijg je er twee van. Dit geldt volgens mij enkel voor de Hand- en Machine guns.

Het klopt dat dit geld voor hand guns en machine guns...maar lang niet allemaal...zo kan je van de desert eagle en silenced 9mm en MP5 geen 2 dragen bij hitman...en overig kan je ook met de sawn off shotgun 2 ervan drage bij hitman niveau

Geplaatst:

yup maar ik vind eigelijk dat jurgen als die maar een beetje oplet wat er te zien is soms bij de pop-ups linksboven hij dit heel goed kon weten.

>>> Door Dutchy3010: Dit soort posts zijn niet nodig. Laat de topicstarter gewoon in zijn waarde, svp.<<<

Geplaatst:
yup maar ik vind eigelijk dat jurgen als die maar een beetje oplet wat er te zien is soms bij de pop-ups linksboven hij dit heel goed kon weten.

ja ik bedankt maar ik wist niet dat het met skills ging maar bedankt

Op wikigta.nl heeft er heel lang een plaatje gestaan waar CJ twee MP5's in z'n handen had! Maar dit kan toch helemaal niet??? Mod?

Sorry, ik heb er geen bewijs van omdat het sindskort is veranderd op Wikigta ...

Bewerkt: door Rensch
Geplaatst:
Op wikigta.nl heeft er heel lang een plaatje gestaan waar CJ twee MP5's in z'n handen had! Maar dit kan toch helemaal niet??? Mod?
Wellicht dat je deze screen bedoeld, nietwaar? Dit is een officiële screenshot van Rockstar Games, die voor de release van GTA: Andreas vrijgegeven werd. Dit betekent dat Rockstar deze mogelijkheid voor de release gewijzigd heeft, aangezien het in de uiteindelijke versie inderdaad niet mogelijk is.
Geplaatst:
Wellicht dat je deze screen bedoeld, nietwaar? Dit is een officiële screenshot van Rockstar Games, die voor de release van GTA: Andreas vrijgegeven werd. Dit betekent dat Rockstar deze mogelijkheid voor de release gewijzigd heeft, aangezien het in de uiteindelijke versie inderdaad niet mogelijk is.

Ah ja ... goeie rede ^^ tnx!

Geplaatst:

bling dat is geeneens een mp5

dat is een uzi.

en dat kan wel in San andreas

DIT is een mp5: http://www.mp5.net/images/mp5a3-500.gif

en in gta san andreas: http://nl.wikigta.org/wiki/MP5

dit is de UZI: http://harvardlampoon.com/images/uzi.jpg

wat op wikigta staat klopt niet helemaal

een micro MP5 bestaat niet.

bling dat is geeneens een mp5

dat is een uzi.

en dat kan wel in San andreas

DIT is een mp5: http://www.mp5.net/images/mp5a3-500.gif

en in gta san andreas: http://nl.wikigta.org/wiki/MP5

dit is de UZI: http://harvardlampoon.com/images/uzi.jpg

wat op wikigta staat klopt niet helemaal

een micro MP5 bestaat niet.

Blingie heeft wel gelijk!

Hij bedoelt dat dat wapen die hij getoond heeft van die screen er NIET in zit,het is dus wel een MP5,maar zit uiteindelijk NIET in het spel,omdat de makers dat er voor de release van het spel eruit heeft gehaald :).

EDIT:Dat van die MP5.net dat is een SMG.

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:

Zoals Bling al vertelde ging het om een screen van vóór de release. Na wat speurwerk heb ik de oude screen op WikiGTA gevonden, >klik<. Dit is dus niet mogelijk in het spel zoals die door R* is uitgebracht.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...