Limbolander Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 ah als het om die screen gaat dan klopt het wel ja Reageren
Las Vegas Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Waar kan je rookbommen, Arnie Gun, spuitbus en eventueel die fibo halen? Reageren
sevaboy Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Waar kan je rookbommen, Arnie Gun, spuitbus en eventueel die fibo halen? De spuitbus vind je hier;Klikkie(het groene Pay'n Spray tekentje is waar je de spuitbus kan vinden) De rookbom(men) vind je hier;Klikkie Ik weet niet wat je bedoelt met Arnie Gun en Fibo,maar hier vind je alle wapens Klikkie en hier vind je alles omtrent GTA,van GTA Classic tot GTA IV WikiGTA. MVG, Seva Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) Arnie gun = minigun weet hem al tevinden maja thnx voor die andere Waar kan je dan kogels voor die minigun kopen? Bewerkt: 11 augustus 2007 door linx2 Reageren
-Omar- Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik denk dat ie een Dildo bedoelt De roze vind je hier . En de vibrator vind je hier. Veel succes en plezier MVG gtaman122 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Waar kan je dan kogels voor die minigun kopen? Dat kan helaas nergens. De minigun is één van de wapens die helaas niet bij de Ammu-Nation te koop is, en waar dus geen munitie voor gekocht kan worden. Je moet telkens het wapen opnieuw pakken, om zo aan nieuwe kogels te komen. Je kunt hiervoor het beste even naar Toreno's Ranch gaan, de minigun pakken, het spel opslaan en dan weer de minigun pakken. Als je deze cyclus blijft draaien, zul je wel voldoende kogels hebben voor een aardig tijdje. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 ik doe wel toggle infinite ammo, No reload :$ Reageren
Bling Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Waar kan je dan kogels voor die minigun kopen?In feite kun je nergens zomaar minutie voor een bepaald wapen kopen, aangezien je overal het wapen direct bijgeleverd krijgt -indien je deze nog niet had. Daarnaast is de minigun niet in de Ammu-Nation te koop, net zoals dat voor alle andere wapens van de Heavy Artillery categorie geldt. Je zult het wapen dus gewoon op straat moeten vinden, waar dit kaartje je wellicht bij zou kunnen helpen. {Edit} 's Morgens ben ik niet zo snel, blijkbaar. Reageren
-Omar- Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) Ik wil niet Spammen en dubbelposten maar je kan ook: Oneinige wapen cheat doen, Trainer (als je het op de PC heb), N00bmode dan kun je er gewoon zelf 1 spawnen Ik wou dit nog even toevoegen op -Matthijs- zijn post sorry MVG gtaman122 Edit: Ik was wel erg sloom er zijn al weer 2 posts gepost Sorry Bling Bewerkt: 11 augustus 2007 door gtaman122 Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik heb Crazy trainer 151+ .... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.