Dastard Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Hallo.Kan iemand mij uitleggen hoe je Deze naar je forum kan plaatsen,en dat die skin je board skin word? (het is voor IPB) Reageren
Rullez Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Hallo.Kan iemand mij uitleggen hoe je Deze naar je forum kan plaatsen,en dat die skin je board skin word? (het is voor IPB) Ik denk het niet . Ik neem aan dat jij IPBfree heb. En dit is een skin voor betaald IPB. Reageren
Gangsta Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) 1. Welke versie van IPB heb je? 2. Heb je IPBFree? 1. Zeg even welke versie je hebt van IPB. Als je IPBFree hebt hoef je dit niet te zeggen. 2. Als je IPBFree hebt kan je geen skins uploaden. IPB skins vereisen FTP toegang waarmee je je skin pakket moet uploaden naar je /uploads map. Bij IPBFree heb je geen FTP toegang. Als je IPB 2.2 hebt, dan moet je volgens mij een Moderator PM'en en bewijzen dat je de legale versie hebt. Als je IPB 1.3 hebt (mét FTP toegang) download je de skin, upload je het naar /uploads (en CHModden naar 777) en daarna ga je naar je admin cp paneel, Import/Export (of zoiets..) en daarna zie je het daar staan. Druk dan op ''Import'' en dan extract 'ie automatisch je skin. Bij options zet je hem op ''Default''. Edit: Je hebt dus IPBFree... (gekeken naar je signature) Of heb je een ipb geinstalleerd? Edit2: Wil je een echte Invision Power Board 1.3.1 forum; download die dan via www.invisionpower.nl (legaal!) Maak een account aan bij een gratis host en volg dan deze tutorial. Bewerkt: 7 augustus 2007 door Gangsta Reageren
Rullez Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 BTW als ik fout zat. Met dat je IPBFREE heb. En je heb wel een gekochten IPB. hier gelden regels voor Regels voor topics over Invision Power Board 2.*.* (Niet IPB 1.3 of lager!)- Vraag niet of iemand IPB 2.*.* wilt installeren. - Bied geen IPB 2.*.*-installatie aan of enige andere mogelijkheid om aan IPB 2.*.* te komen. - Je mag vragen stellen over IPB 2.*.* als je kunt bewijzen dat je hem legaal hebt. Dit vanwege het feit dat IPB 2.*.* niet gratis is, in tegenstelling tot IPB 1.3 of lager. Het kostenloos installeren van IPB 2.*.* is dus illegaal, wat tegen de regels van GTAForum is. Mensen die zich niet aan deze regels houden zullen gestraft worden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.