Ninoke Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Yu, De titel is weer wat onduidelijk maar ik bedoel dat er zo politie criminelen achtervolgen en ik vind eht leuk om de politie te helpen dus kun je 1 of ander ding aanpassen zodat er meer achtervolgingen in het spel zitten? Greetz Reageren
Rivel Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Als je het uistpeelt, de achtervolgingen kan je gewoon verder doen met de achtervolgingen hoor Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Dat zou kunnen met de 'Ped-Editor' je zou ze zo kunnen aanpassen dat meer peds dit hebben: STAT_CRIMINAL dit zijn dan criminelen. Je zou meer pedistrians in crimineel kunnen veranderen door het in STAT_CRIMINAL te veranderen. Als je niet weet wat de ped-editor is, het wordt gebruikt om bijvoorbeeldt mensen van een soort beroep te veranderen. De ene is criminal, en de andere is gewoon een onschuldigge ped. Je zou die onschuldigge ped dus in STAT_CRIMINAL kunnen veranderen, daardoor wordt hij dan een crimineel, en wordt dan meer door politie achtervolgt. Je kan zo bijv. 50 mensen veranderen, in criminal. Dan zijn er denk ik al een hoop achtervolgingen bij. Je kan de ped-editor hier vinden: Ped-editor Bewerkt: 7 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
Ninoke Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik krijg een foutmelding als ik de pediditor opstart Ik krijg dit: Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Heb je tijdens de installatie wel de goede map gekozen waar San Andreas instaat? Ik denk ik jou geval: (Mischien: D)C/programfiles/Rockstargames/Gta San Andreas Je moet dat wel doen, het is anders logisch dat hij de bestanden van de peds niet kan vinden. Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Je kan ook de cheat YLTEICZ gebruiken dan zijn er overal achtervolgingen en dan kan je gewoon achter eentje gaan. Reageren
Ninoke Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Heb je tijdens de installatie wel de goede map gekozen waar San Andreas instaat?Ik denk ik jou geval: (Mischien: D)C/programfiles/Rockstargames/Gta San Andreas Je moet dat wel doen, het is anders logisch dat hij de bestanden van de peds niet kan vinden. Ik heb 100% zeker de juiste path ingevoerd Is er ook een manier om het handmatig te doen? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Heb je tijdens de installatie wel de goede map gekozen waar San Andreas instaat?Ik denk ik jou geval: (Mischien: D)C/programfiles/Rockstargames/Gta San Andreas Je moet dat wel doen, het is anders logisch dat hij de bestanden van de peds niet kan vinden. Ik heb 100% zeker de juiste path ingevoerd Is er ook een manier om het handmatig te doen? Ja, in de pedstats kan je ook dingen wijzigen, maar niet veel. Maar de beste manier is de GTA SA Ultimate Editor. De grootste en de beste om alles te wijzigen. Zoek op google of kijk op gtagarage.com. Reageren
-_- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 daar heb je een cheat voor ik kan hem neit laten zien want ik speel via xbox maar als je via pc speelt kijk: dit is via pc: http://www.gtagangsters.nl/sa_pc_cheats.php dit is via ps2: http://www.gtagangsters.nl/sa_ps2_cheats.php en via xbox: http://www.gtagangsters.nl/sa_xbox_cheats.php Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.