Rullez Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Beste mensen, Ik wil een USB Stick gaan kopen. Ik wil het gaan gebruiken voor Muziek, Filmpjes, Afbeeldingen en bestanden. Hoeveel Gb raden jullie mij aan? Zelf goede ervaring met een USB Stick? Help mij A.U.B.
Mania-92 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik zou gewoon een 2GB stick nemen, die heb je voor een euro of 20... Heb je geld teveel zou je evt een 4GB versie kunnen nemen die heb je voor €40,- 4GB 2GB
Amfetamientje Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 ik zelf had nooit voor een USB stick gegaan, ik gebruik gewoon mijn psp (of vroeger mijn mp3-speler) daar kan je ook van alles opzetten en heb je gelijk muziek... je moet alleen zelf ff kijken of je al een MP3speler heb en of je geld heb om eventuel er eentje te kopen ...
Rullez Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) ik zelf had nooit voor een USB stick gegaan, ik gebruik gewoon mijn psp (of vroeger mijn mp3-speler) daar kan je ook van alles opzetten en heb je gelijk muziek... je moet alleen zelf ff kijken of je al een MP3speler heb en of je geld heb om eventuel er eentje te kopen ... Nah het gaat om soms grotwere bestanden dan 32 MB Mijn 2 Gig staat al helmaal vol met muziek. BTW het is ook voor school. Dus dan moet ik USB Kabel en PSP mee nemen. Nah nee hoor. Bewerkt: 7 augustus 2007 door Rullez
Limbolander Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 haal je 4 gig of gewoon een externe hardeschijf en die neem je dan meen aar school ^^
RTS Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Volgens mij had Scheer en Foppen een aanbieding van een 4gb USB Stick voor als ik het goed heb €27,95 (in ieder geval ergens daar in de buurt)
Rullez Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ik heb vandaag voor 10 euro eentje va 2 gig gehaald.
Limbolander Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 ah netjes een paar gig geheugen kost tegenwoordig ook niks meer
Rullez Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 ah netjes een paar gig geheugen kost tegenwoordig ook niks meer Speciale winkel. Hiuer is alles sowieso al bijna 5 euro goedkoper. EN er was nog een aanbieding ook.
peter99 Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) 4gb is toch niet de max ? was dat niet 8 gb ? ik heb een stick van 512 mb, das genoeg voor mij (nog wel) ik zou de 4 gb nemen [EDIT] crap, ik lees dat ie er al een heeft Bewerkt: 10 augustus 2007 door peter99
Recommended Posts